Ładowanie...
Zamawiam
Koszyk: 0,00

Jak to działa?

Do programu korzyści Frisco nie musisz się zapisywać. Wystarczy, że będziesz robić regularne zakupy z dostawą w Warszawie i okolicach, a korzyści same do Ciebie przyjdą. Zobacz jakie to proste!

Dostajesz punkty za każde zakupy z dostawą w Warszawie i okolicach

Punkty zdobyte za zamówienie są aktywne przez 90 dni

Dzięki punktom zdobywasz statusy

Każdy status to więcej korzyści

Jak zbierać punkty?

Nagradzamy Cię za każde zakupy! Im częściej kupujesz tym więcej punktów zyskujesz, a za każde wydane 50 zł powyżej minimalnej kwoty zakupów (100 zł) otrzymujesz 5 pkt. Sprawdź jaki status możesz osiągnąć w ciągu 90 dni:

96twoje punkty
Status:

KIEŁKUJĄCY

dodatkowe produkty w promocji

niższe opłaty za dostawę

Dowiedz się więcej na temat punktów w programie.
Zajrzyj do naszego FAQ

Statusy w programie

STATUS ZIARENKO

Kiedy rozpoczynasz przygodę z Frisco, Twój status to Ziarenko. Pielęgnuj go robiąc zakupy, a szybko przejdziesz do kolejnego etapu, owocującego licznymi korzyściami

STATUS KIEŁKUJĄCY

Mając na swoim koncie 70 punktów zyskujesz Status Kiełkujący. Frisco owocuje dla Ciebie następującymi korzyściami:

DODATKOWE PRODUKTY W PROMOCJI zawsze w swoim panelu użytkownika odnajdziesz wybrane produkty z jeszcze niższymi cenami

NIŻSZE OPŁATY ZA DOSTAWĘ benefit dostępny dla zamówień składanych od 14 marca 2018 r. Nowe stawki opłat za dostawę dla statusów znajdziesz w sekcji Pomocy

STATUS KWITNĄCY

Wraz ze zdobyciem 120 punktów zdobywasz kolejny poziom - Status Kwitnący. Twój pakiet dedykowanych korzyści zawiera już poniższe benefity:

DODATKOWE PRODUKTY W PROMOCJI zawsze w swoim panelu użytkownika odnajdziesz wybrane produkty z jeszcze niższymi cenami

RABATY I AKCJE SPECJALNE otrzymujesz zniżki na całe kategorie produktów, wybrane marki i korzystasz z dedykowanych Twojemu statusowi akcji specjalnych

BEZPŁATNA DOSTAWA OD 250 zł benefit dostępny dla zamówień składanych od 14 marca 2018 r. Nowe stawki opłat za dostawę dla statusów znajdziesz w sekcji Pomocy

STATUS OWOCUJĄCY

Po zdobyciu 250 punktów osiągasz Status Owocujący. Tym samym korzystasz nie tylko z benefitów dostępnych poprzednim statusom, ale także szeregu zupełnie nowych funkcjonalności oraz zawsze bezpłatnej dostawy:

DODATKOWE PRODUKTY W PROMOCJI zawsze w swoim panelu użytkownika odnajdziesz wybrane produkty z jeszcze niższymi cenami

RABATY I AKCJE SPECJALNE otrzymujesz zniżki na całe kategorie produktów, wybrane marki i korzystasz z dedykowanych Twojemu statusowi akcji specjalnych

ZAWSZE BEZPŁATNA DOSTAWA benefit dostępny dla zamówień składanych od 14 marca 2018 r. Nowe stawki opłat za dostawę dla statusów znajdziesz w sekcji Pomocy

DODATKOWE TERMINY DOSTAW nasz kalendarz zawsze ma dla Ciebie przewidzianą dodatkową pulę dostępnych terminów dostaw, abyś mógł elastycznie wybrać preferowaną godzinę.

MOŻLIWOŚĆ REZERWACJI TERMINU DOSTAWY Z WYPRZEDZENIEM

Korzyści

FAQ

Jak naliczamy punkty?

Pokaż
Za każde wydane 50 zł powyżej 100 zł otrzymujesz 5 punktów. Punkty za wartość koszyka nie są limitowane, więc im wyższy koszyk tym więcej punktów. Punkty za częstotliwość otrzymujesz w zależności od tego, ile czasu minęło od Twoich ostatnich zakupów. Wyjątek stanowią pierwsze zakupy, gdzie od razu otrzymujesz maksymalną liczbę punktów za częstotliwość. Punkty naliczane są zgodnie z poniższą tabelą:

Od kiedy nalicza się moment ostatniego zamówienia, przy obliczaniu punktów za częstotliwość?

Pokaż
Moment ostatniego zamówienia to dzień dostawy, który widnieje także na fakturze. Nie jest to więc dzień złożenia zamówienia.

Co to znaczy, że punkty wygasają?

Pokaż
Punkty zdobyte za poszczególne zamówienia tracą swoją ważność po upływie 90 dni od daty ich uzyskania.

Jakie są aktualne stawki opłat za dostawę?

Pokaż
Aktualne stawki opłat za dostawę dostępne są w sekcji Pomocy

Czy jeśli dodam kod rabatowy do zamówienia, to otrzymam mniej punktów?

Pokaż
Nie, dodawanie kodów rabatowych nie wpływa na liczbę punktów. Otrzymujesz więc punkty za wartość koszyka przed uwzględnieniem kodu rabatowego.

Kiedy mogę dowiedzieć się ile otrzymam punktów za dane zamówienie?

Pokaż
Już w trakcie składania zamówienia w Twoim koszyku pojawia się podgląd informacji o możliwej liczbie punktów za wartość zamówienia. Po wyborze terminu dostawy zostaje ona automatycznie powiększona o punkty za częstotliwość. Ostatecznie wiążąca liczba punktów będzie widoczna po zrealizowaniu zamówienia zarówno w sekcji Moje zamówienia jak i Moje "Frisco Owocuje".

Czy anulowanie zamówienia wpływa na liczbę zdobytych punktów?

Pokaż
Punkty za anulowane zamówienie nie wliczają się do sumy aktywnych punktów.

Czy jeśli dokonam reklamacji i otrzymam zwrot środków, to w jakiś sposób wpłynie to na ostateczną liczbę punktów?

Pokaż
Nie, reklamacje uznane po zamówieniu nie wpływają na liczbę punktów zgromadzonych za dane zamówienie. Wyjątek stanowi zwrot produktów pełnowartościowych, zgodnych z zamówieniem. Wówczas wartość tych produktów nie jest wliczana do wartości zakupów, w oparciu o które przyznawane są punkty. Jeśli dokonasz zwrotu pełnowartościowych produktów, liczba przyznanych Punktów za to zamówienie może ulec zmniejszeniu (Przykład: Uczestnik dokonuje zakupów za 220 zł za co otrzymuje 10 Punktów. Następnie jednak zwraca pełnowartościowy produkt w cenie 35 zł – ostateczna wartość zakupów wyniosła więc 185 zł, a liczba Punktów przyznanych za to zamówienie ulega zmniejszeniu z 10 do 5).

Gdzie mogę sprawdzić ile mam już punktów?

Pokaż
Informacje o aktywnych punktach znajdują się w sekcji Ustawienia, zarówno w zakładce Moje "Frisco Owocuje" jak i Moje zamówienia.

Jak mogę skorzystać z rezerwacji terminu dostawy z wyprzedzeniem w Statusie Owocującym?

Pokaż
Aby zarezerwować termin dostawy z wyprzedzeniem należy jedynie wybrać preferowaną datę i godzinę dostawy, a rezerwacja zostanie założona automatycznie. Każdorazowo dokonując rezerwacji zostaniesz poinformowany do kiedy powinieneś sfinalizować zamówienie, aby rezerwacja nie została anulowana. Z każdej rezerwacji możesz również samodzielnie zrezygnować.

Jak długo rezerwacja dla Statusu Owocującego będzie aktywna?

Pokaż
Rezerwując termin dostawy na godziny z przedziału od 6:00 do 15:00 należy zatwierdzić zamówienie do godziny 11:00 dnia poprzedniego. Rezerwując termin dostawy na godziny z przedziału od 15:00 do 23:00 należy zatwierdzić zamówienie poprzedniego dnia do godz. 19:00. W przypadku braku zatwierdzenia zamówienia w tym czasie, rezerwacja zostaje anulowana.

Jak działają dodatkowe okna dostaw w Statusie Owocującym?

Pokaż
W ramach każdej puli dostępnych terminów dostaw przewidujemy dodatkową pulę widoczną tylko dla klientów w Statusie Owocującym, tak aby zwiększyć możliwość wybierania dogodnego terminu dostawy. Dodatkowe okna dostaw będą jednak otwierane do dyspozycji także pozostałych statusów na chwilę przed ich zamknięciem: o godz. 13:00 (dla zamówień z dostawą następnego dnia w godz. 6:00 – 15:00) oraz o godz. 21:00 (dla zamówień z dostawą następnego dnia w godz. 15:00 – 23:00)