Regulamin akcji „Friscontowe ceny – strefa dyskontowych cen na frisco.pl"
1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w akcji „Friscontowe ceny – strefa dyskontowych cen na frisco.pl.” (dalej jako „Akcja”).
2. Akcja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, 03-840, ul. Grochowska 306/308, NIP 1132847981, Regon 145819360, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000401344, zwaną dalej „Frisco”.
3. Akcja będzie trwała od dnia 25.04.2023 r. od godziny 8:00 do odwołania.
4. Akcja organizowana jest w Sklepie Internetowym Frisco pod adresem: frisco.pl i jego subdomenach.
5. W ramach Akcji szereg produktów z oferty Frisco (swobodnie wybranych przez Frisco w danym czasie) dostępnych będzie w obniżonych cenach regularnych. Produkty te będą wyodrębnione na stronie w specjalnej sekcji pod adresem: https://www.frisco.pl/stn,akcja-friscont/n,friscont
6. Produkty, o których mowa w ust. 5 powyżej, będą wybierane przez Frisco wedle swobodnego uznania Frisco. Oznacza to, w szczególności, że Frisco może w każdym czasie zmieniać produkty objęte Akcją (tj., dodawać nowe produkty do Akcji lub usuwać produkty z Akcji).
7. Frisco zastrzega sobie możliwość limitowania sprzedaży dla Klienta. Oznacza to, że Frisco może wprowadzić ograniczenia dotyczące liczby produktów objętych Akcją, jakie nabyć może jeden Klient. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.
8. Akcja nie łączy się z innymi promocjami.
9. Akcja nie obejmuje produktów alkoholowych i mleka początkowego.
10. Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Akcji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Friscontowe ceny – strefa dyskontowych cen na Frisco.pl” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
11. Frisco rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi Klienta o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Klienta powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Klienta, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
12. Akcja obowiązuje tylko dla dostaw VAN.
13. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa.
14, Administratorem danych osobowych jest FRISCO S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych, w tym o celach ich przetwarzania oraz prawach przysługujących na mocy RODO, znajdują się w Polityce Prywatności. https://www.frisco.pl/stn,privacy.
15. Regulamin Akcji dostępny jest na stronie internetowej www.frisco.pl.