Szanowni Państwo, ze względu na wzmożone zainteresowanie zakupami, dostępne terminy dostaw mogą być odległe. Codziennie o godz. 9:00 oraz 19:00 otwieramy dodatkowe terminy dostaw na dzień kolejny. O dostępności terminów informujemy również za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Zachęcamy do jej pobrania.

Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników!

Dodano 2020-03-17

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, od początku epidemii COVID-19 w Polsce, wprowadziliśmy szereg działań profilaktycznych, mających na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2. Wierzymy, że podjęte działania pozwolą nam bezpiecznie wspierać warszawiaków w tym trudnym czasie i każdego dnia dostarczać zakupy wszystkim którzy tego potrzebują.

Dostawa bezkontaktowa

W celu ograniczania kontaktu, wprowadziliśmy dostawy bezkontaktowe, co oznacza, że nasi kierowcy, którzy dostarczają zamówienia, nie wchodzą do mieszkań i domów, zostawiają zakupy pod drzwiami i bezwzględnie zachowują bezpieczną odległość.

Klienci mają możliwość dokonania płatności online, tak by mogli skorzystać z opcji dostawy bezkontaktowej i nie musieli korzystać z terminala płatniczego przy odbiorze zamówienia.

Tymczasowo wstrzymaliśmy również odbiór opakowań od klientów, które do tej pory mogły być zwracane kierowcy (opakowania foliowe, torby foliowe i papierowe, a także butelki zwrotne).

Jak to działa?

  1. Kierowca postawi Twoje zakupy pod drzwiami i poinformuje o ich dostarczeniu (zadzwoni dzwonkiem lub pod wskazany numer telefonu).
  2. Następnie oddali się na bezpieczną odległość 2 metrów.
  3. Otwórz drzwi, odbierz zakupy i poinformuj kierowcę, że może jechać dalej.
  4. Wszystkie wątpliwości związane z zamówieniem możesz kierować do Biura Obsługi Klienta, na adres bok@frisco.pl. Dzięki temu ograniczysz kontakt z kierowcą, a ten będzie mógł szybciej dostarczyć zakupy tym, którzy na nie czekają.

Płatność online 1 kliknięciem

Oprócz dotychczasowych metod płatności online, wprowadziliśmy możliwość podpięcia karty płatniczej do Państwa profilu na Frisco - za zakupy zapłacisz jednym kliknięciem, a dostawa będzie całkowicie bezkontaktowa.

Dodatkowe procedury sanitarne

Zgodnie z zaleceniami WHO i Głównego Inspektora Sanitarnego, wdrożyliśmy szereg dodatkowych działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa.

  1. Wszyscy kierowcy, zarówno przed, jak i po każdej dostawie mają obowiązek zdezynfekowania dłoni oraz wszystkich urządzeń, z których korzystają.
  2. Wszyscy pracownicy magazynu są zobowiązani do pracy w rękawiczkach ochronnych i systematycznej dezynfekcji rąk.
  3. Przed rozpoczęciem pracy wszyscy kierowcy i pracownicy magazynu przechodzą również kontrolę pod kątem stanu zdrowia.
  4. Zwiększyliśmy częstotliwość mycia skrzynek, w których dostarczane są zakupy. Mycie skrzynek realizowane jest w wysokiej temperaturze za pomocą specjalnych detergentów.

Zapewniamy, że wszyscy nasi pracownicy z najwyższą starannością przestrzegają obowiązujących zasad higieny i bhp, a podjęte kroki zostały wdrożone jedynie w celu wzmożonej ochrony zdrowia pracowników oraz klientów Frisco.pl.

Zmiana sposobu składania zamówień

W związku z dużym zainteresowaniem zakupami w naszym sklepie zmieniliśmy sposób składania zamówień. Dzięki temu możemy dostarczyć zakupy większej liczbie Klientów, a także zwiększyć dostępność asortymentu.

Rezerwacja terminu dostawy

  1. Termin dostawy można rezerwować ze znacznym wyprzedzeniem– jest to gwarancja dostępności wybranego terminu dostawy.
  2. Rezerwacja obowiązuje do dnia poprzedzającego wybrany termin dostawy

Złożenie i edycja zamówienia

  1. Zamówienie można złożyć na 5 dni przed planowanym terminem dostawy.
  2. Potwierdzenie dostępności wszystkich produktów w koszyku jest możliwe również dopiero na 5 dni przed wybranym terminem dostawy. Produkty, które trafią do koszyka wcześniej mogą zostać z niego usunięte, jeśli w chwili składania zamówienia będą niedostępne.
  3. Złożone zamówienie można edytować, jednak nie później niż na dzień przed wybranym terminem dostawy. UWAGA: Edycja już złożonego zamówienia może spowodować anulowanie rezerwacji kolejnych terminów dostaw. Nie wpływa jednak na rezerwację dostawy, której dotyczy edycja.

Data ważności produktów podana na stronie a dostawa

Na bieżąco uzupełniamy nasze stany magazynowe. Data ważności produktów pojawia się w momencie składania zamówienia, nie oznacza to jednak, że doręczymy produkty niepełnowartościowe. Zgodnie z naszą polityką doręczamy produkty z minimalną datą ważności 4 dni. Wyjątek mogą stanowić niektóre produkty mięsne, których termin może być krótszy.

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami! Jesteśmy do Twojej dyspozycji i zobowiązujemy się do bieżącej informacji na temat podejmowanych przez nas działań.

Twoje zdrowie jest dla nas najważniejsze!

Zespoł Frisco.pl