Dodano 2020-03-17
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, od początku epidemii COVID-19 w Polsce, wprowadziliśmy szereg działań profilaktycznych, mających na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2. Wierzymy, że podjęte działania pozwolą nam bezpiecznie wspierać warszawiaków w tym trudnym czasie i każdego dnia dostarczać zakupy wszystkim którzy tego potrzebują.
Dostawa bezkontaktowa
W celu ograniczania kontaktu, wprowadziliśmy dostawy bezkontaktowe, co oznacza, że nasi kierowcy, którzy dostarczają zamówienia, nie wchodzą do mieszkań i domów, zostawiają zakupy pod drzwiami i bezwzględnie zachowują bezpieczną odległość.
Klienci mają możliwość dokonania płatności online, tak by mogli skorzystać z opcji dostawy bezkontaktowej i nie musieli korzystać z terminala płatniczego przy odbiorze zamówienia.
Tymczasowo wstrzymaliśmy również odbiór opakowań od klientów, które do tej pory mogły być zwracane kierowcy (opakowania foliowe, torby foliowe i papierowe, a także butelki zwrotne).
Jak to działa?
Płatność online 1 kliknięciem
Oprócz dotychczasowych metod płatności online, wprowadziliśmy możliwość podpięcia karty płatniczej do Państwa profilu na Frisco - za zakupy zapłacisz jednym kliknięciem, a dostawa będzie całkowicie bezkontaktowa.
Dodatkowe procedury sanitarne
Zgodnie z zaleceniami WHO i Głównego Inspektora Sanitarnego, wdrożyliśmy szereg dodatkowych działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa.
Zapewniamy, że wszyscy nasi pracownicy z najwyższą starannością przestrzegają obowiązujących zasad higieny i bhp, a podjęte kroki zostały wdrożone jedynie w celu wzmożonej ochrony zdrowia pracowników oraz klientów Frisco.pl.
Zmiana sposobu składania zamówień
W związku z dużym zainteresowaniem zakupami w naszym sklepie zmieniliśmy sposób składania zamówień. Dzięki temu możemy dostarczyć zakupy większej liczbie Klientów, a także zwiększyć dostępność asortymentu.
Rezerwacja terminu dostawy
Złożenie i edycja zamówienia
Data ważności produktów podana na stronie a dostawa
Na bieżąco uzupełniamy nasze stany magazynowe. Data ważności produktów pojawia się w momencie składania zamówienia, nie oznacza to jednak, że doręczymy produkty niepełnowartościowe. Zgodnie z naszą polityką doręczamy produkty z minimalną datą ważności 4 dni. Wyjątek mogą stanowić niektóre produkty mięsne, których termin może być krótszy.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami! Jesteśmy do Twojej dyspozycji i zobowiązujemy się do bieżącej informacji na temat podejmowanych przez nas działań.
Twoje zdrowie jest dla nas najważniejsze!
Zespoł Frisco.pl