Regulamin Akcji
"FRoSTA – torba gratis"
I. Postanowienia ogólne.
1. Akcja „FRoSTA-torba gratis”, zwana dalej „akcją” organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 04-128, ul. Omulewska 27, NIP 1132619524, Regon 140558972, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000261409, zwaną dalej „Frisco”.
2. Akcja prowadzona jest pod nazwą: „FRoSTA-torba gratis”.
3. Akcja trwa w dniach od 17 marca do 31 marca 2015 r. do godz. 23:59 lub do momentu wyczerpania puli 1000 toreb.
II. Warunki uczestnictwa i zasady prowadzenia akcji.
1. Uczestnikiem akcji może być każda osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała na terenie Polski.
2. Aby wziąć udział w akcji należy zrobić zakupy z minmum 1 produktem marki FRoSTA, znajdującymi się w sklepie internetowym www.frisco.pl lub na stronie: https://www.frisco.pl/q,FRoSTA/stn,searchResults.
3. Biorąc udział w akcji uczestnik akceptuje regulamin Frisco oraz wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną kodów rabatowych oraz informacji o promocjach.
III. Nagrody i zasady ich wydawania
1. Nagrodą w akcji jest torba FRoSTY.
2. Zdobywcami nagród zostanie 1000 (słownie: tysiąc) pierwszych uczestników, którzy spełnią warunki akcji wymienione w pkt. II.2-3.
3. Nagroda zostanie dołożona do zakupów i zafakturowana. Jej wartość na fakturze wynosić będzie i 1 grosz.
4. W przypadku jednego zakupu (jednej dostawy) spełniającego warunek akcji dokonanych przez tego samego uczestnika przysługuje tylko jedna nagroda.
IV. Postępowanie reklamacyjne i przedawnienie roszczeń.
1. Reklamacje mogą być zgłaszane w czasie trwania akcji, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty zakończenia akcji. Reklamacje złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Reklamacje rozpatruje Komisja. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone w formie pisemnej pod adres organizatora z dopiskiem na kopercie: „Reklamacja Akcji „FRoSTA-torba gratis” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
3. Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni, włączając w to zawiadomienie uczestnika o wyniku reklamacji.
4. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nie uwzględnionych roszczeń w sądzie właściwym ze względu na siedzibę organizatora akcji.
V. Postanowienia końcowe.
1. Klient uczestniczący w akcji potwierdza, że wyraża zgodę na zasady promocji zawarte w niniejszym Regulaminie.
2. Uczestnicy poprzez fakt przystąpienia do akcji wyrażają zgodę na wykorzystanie przez Organizatora ich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia niniejszej akcji na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002, Nr 101, poz. 926).
3. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w regulaminie w trakcie akcji.