Regulamin promocji „Kupon na darmową dostawę”
- Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Promocji „Kupon na darmową dostawę”
- Promocja „Kupon na darmową dostawę”, zwana dalej „Promocją” organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, 04-128, ul. Omulewska 27, NIP 1132847981, Regon 145819360, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000401344, zwaną dalej „Frisco” lub „Organizator”.
- Promocja będzie trwała od dnia 08.05.2019 r. od godziny 8:00 do 31.08.2019 do godziny 23.59.
- Promocja organizowana jest w Sklepie Internetowym Frisco pod adresem: frisco.pl i jego subdomenach.
- Promocja przysługuje Klientom Frisco, którzy spełnią łącznie poniższe warunki:
- Na stronie www.frisco.pl/?odbierz-bon=darmowa_dostawa zaakceptują regulamin promocji
- Wyrażą zgodę na otrzymywanie od Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Omulewska 27, 04-128 treści marketingowych w postaci bezpłatnego newslettera (zawierającego w szczególności informacje o promocjach cenowych oraz kuponach rabatowych) pocztą elektroniczną. *
- Zarejestrują adres email, na który następnie otrzymają kod promocyjny. Kod promocyjny zostanie przesłany do 2 godzin od momentu zarejestrowania adresu email.
- W terminie 14 dni od dnia otrzymania kodu dokonają zakupu na stronie promocyjnej wskazanej w pkt 4 na kwotę minimum 170 zł.
- Podczas składania zamówienia, w polu „Kod rabatowy (voucher)” wprowadzą otrzymany na zarejestrowany adres email kod promocyjny i zatwierdzą go przyciskiem „Użyj kodu”.
- Akcja nie łączy się z innymi promocjami.
- Przesłany kod obniży koszt dostawy dla wybranego okna dostawy do 0 zł.
- Promocja nie obejmuje produktów alkoholowych.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo jednokrotnego skorzystania ze zniżki.
- Kod promocyjny nie jest wymienialny na gotówkę.
- Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Promocji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Omulewska 27, 04-128 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Kupon na darmową dostawę ” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa.
- Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej www.frisco.pl.