Regulamin promocji „20 zł rabatu za zapisanie karty płatniczej do konta Frisco”
- Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Promocji „20 zł rabatu za zapisanie karty płatniczej do konta Frisco”.
- Promocja „20 zł rabatu za zapisanie karty płatniczej do konta Frisco”, zwana dalej „Promocją” organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, 03-840, ul. Grochowska 306/308, NIP 1132847981, Regon 145819360, BDO: 000109941 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym
w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000401344, zwaną dalej „Frisco” lub „Organizator”.
- Promocja będzie trwała od dnia 01.03.2022 r. od godziny 00:00 do 30.06.2022 do godziny 23.59.
- Promocja organizowana jest w Sklepie Internetowym Frisco pod adresem: frisco.pl i jego subdomenach.
- Promocja obejmuje wszystkich użytkowników, którzy w okresie trwania promocji przypiszą do konta Klienta pierwszą kartę płatniczą tj. wyrażą zgodę na przypisanie karty do konta Klienta i automatyczne wykorzystanie jej do kolejnych płatności w sklepie Frisco.pl.
- W zamian za przypisanie karty zgodnie z pkt. użytkownik otrzyma rabat w kwocie 20 PLN brutto. Przyznanie rabatu zrealizowane zostanie poprzez kod. Kod na 20 zł rabatu zostanie przesłany na zarejestrowany we Frisco adres email Klienta w ciągu 24h od momentu wyrażenia zgody na przypisanie karty do konta Klienta.
- Skorzystanie z rabatu będzie możliwe przy kolejnym zamówieniu o wartości powyżej 180 zł . Kod (a tym samym możliwość uzyskania rabatu) ważny jest przez 60 kolejnych dni od otrzymania kodu.
- Promocją objęte są wyłącznie zamówienia na terenie Warszawy i okolic oraz Wrocławia i Poznania realizowane Frisco Vanami.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo jednokrotnego skorzystania z promocji.
- Kod promocyjny nie jest wymienialny na gotówkę.
- Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Promocji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa z dopiskiem na kopercie „20 zł rabatu za zapisanie karty płatniczej do konta Frisco” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej frisco.pl.