REGULAMIN PROMOCJI PN. „ Zrelaksuj się z Fa”
(dalej: Regulamin)
PODSTAWOWE ZASADY
- W promocji nagrodzimy uczestników, którzy w okresie jej trwania zakupią jednorazowo co najmniej dwa produkty marki „Fa” (z wyłączeniem mydeł w kostce 90g), zachowają oryginalny dowód zakupu oraz zgłoszą się do promocji za pośrednictwem strony domowyseans.pl.
- Promocja trwa w dniach od 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r. lub do wyczerpania się puli nagród (10.000 sztuk) – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze – i jest to okres, w którym uczestnicy mogą dokonywać zakupów produktów promocyjnych oraz zgłaszać się do promocji.
- Do wydania w promocji są promocyjne karty podarunkowe o wartości 20 zł przeznaczone do wykorzystania w serwisie vod CHILI (strona internetowa chili.com ) na wypożyczenie filmów.
- Organizatorem promocji jest agencja Albedo Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Góralska 3, 60-623 Poznań (dalej: Organizator).
SZCZEGÓŁOWE ZASADY
Poniżej można zapoznać się ze szczegółowymi zasadami promocji pn. „Zrelaksuj się z Fa” (dalej: Promocja). Opisane zostały zwłaszcza warunki zgłaszania udziału, przyznawania nagród, postępowanie reklamacyjne, a także reguły przetwarzania danych osobowych na potrzeby Promocji.
1. WARUNKI UCZESTNICTWA I ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD
1.1. Promocja przeznaczona jest dla osób fizycznych, które dokonają zakupu produktów objętych Promocją w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego) (dalej: Uczestnicy).
1.2. W Promocji premiowany jest zakup produktów marki „Fa”, z wyłączeniem mydeł w kostce 90g (dalej: Produkty promocyjne).
1.3. Nagrodę w Promocji stanowi promocyjna karta podarunkowa o wartości 20 zł do wykorzystania w serwisie vod CHILI ( stronie internetowej www.chili.com) na wypożyczenie dowolnych filmów z katalogu cyfrowego serwisu CHILI, z wyjątkiem filmów oznaczonych napisem BEZPOŚREDNIO W CHILI.
1.4. Liczba nagród w Promocji jest ograniczona i wynosi 10.000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk. Oznacza to, że w przypadku wyczerpania się puli nagród przed upływem okresu trwania Promocji, tj. przed dniem 31 marca 2021 r., Promocja ulega zakończeniu i nie jest już możliwe zgłoszenie w niej udziału oraz otrzymanie w niej nagrody. Informacja o wyczerpaniu się puli nagród i zakończeniu Promocji zostanie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej www.domowyseans.pl (dalej: strona internetowa Promocji).
1.5. Aby zgłosić się do Promocji Uczestnik zobowiązany jest spełnić łącznie następujące warunki:
1.5.1. w okresie 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r., z zastrzeżeniem pkt 1.4. Regulaminu (dalej: okres trwania Promocji) dokonać jednorazowego (tzn. stwierdzonego na jednym dowodzie zakupu) zakupu co najmniej dwóch Produktów promocyjnych i zachować oryginał dowodu zakupu (dalej: Zakup);
1.5.2. wykonać skan lub zdjęcie dowodu zakupu potwierdzającego Zakup Produktów promocyjnych zgodnie z pkt 1.5.1. Regulaminu, a następnie
1.5.3. wypełnić i przesłać za pośrednictwem strony internetowej Promocji formularz zgłoszeniowy (dalej: Formularz zgłoszeniowy).
1.6. Prawidłowo wypełniony Formularz zgłoszeniowy wymaga:
1.6.1. podania danych Uczestnika, tj. imię i nazwisko oraz adres e-mail,
1.6.2. załączenia czytelnego zdjęcia lub skanu dowodu zakupu potwierdzającego Zakup,
1.6.3. oraz złożenia oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem Promocji i zaakceptowaniu jego treści.
1.7. Skan lub zdjęcie dowodu zakupu, o którym mowa w pkt 1.6.2. Regulaminu powinno spełniać następujące wymagania:
1.7.1. muszą być czytelne i wykonane w taki sposób, aby nie budziły wątpliwości co do swojej autentyczności (nie mogą być przerabiane ani modyfikowane przy użyciu jakiegokolwiek programu komputerowego, w tym służącego do obróbki graficznej);
1.7.2. na skanie lub zdjęciu muszą być wyraźnie widoczne w szczególności następujące informacje: data i miejsce dokonania Zakupu oraz słowo lub skrót pozwalające stwierdzić, że zakupione zostały Produkty promocyjne (co najmniej dwa).
Organizator zastrzega sobie prawo nieuwzględniania Zdjęć, które są niewyraźne, a przez to nie jest możliwe potwierdzenie zrealizowania warunku zakupowego w Promocji.
1.8. Dowodem zakupu uprawniającym do wzięcia udziału w Promocji jest oryginalny paragon fiskalny albo oryginalna faktura VAT wystawiona Uczestnikowi dokonującemu zakupów Produktów promocyjnych jako konsument (tzw. „konsumencka” faktura VAT, tj. bez numeru NIP). Nie można dokonać zgłoszenia udziału w Promocji na podstawie innego dowodu zakupu poza wskazanymi powyżej, np. faktura VAT, potwierdzenia dokonania płatności kartą itp.
1.9. Po przesłaniu Formularza zgłoszeniowego poprawnego pod względem formalnym, Uczestnikowi zostanie automatycznie wyświetlony komunikat będący potwierdzeniem odebrania zgłoszenia. Komunikat ten nie stanowi jeszcze potwierdzenia, że Uczestnikowi została przyznana nagroda w Promocji, a jedynie jest informacją, że zgłoszenie zostało przesłane poprawnie pod względem formalnym i przekazane do weryfikacji Organizatora. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia Formularza zgłoszeniowego pojawi się komunikat informujący o powstałych błędach.
1.10. Uczestnik ma obowiązek podania w Formularzu zgłoszeniowym danych aktualnych i zgodnych ze stanem rzeczywistym oraz ich aktualizacji w razie ich zmiany w trakcie trwania Promocji.
1.11. Jeden Uczestnik w ramach swojego udziału w Promocji może korzystać wyłącznie z jednego adresu e-mail. W ramach udziału w Promocji z jednego adresu e-mail nie może korzystać więcej niż jeden Uczestnik. Za adres e-mail właściwy dla danego Uczestnika uznaje się ten, z którego przesłał on swoje pierwsze zgłoszenie w Promocji (Formularz zgłoszeniowy). Ponowne zgłoszenie udziału w Promocji przez tego samego Uczestnika, jednakże z podaniem innego adresu e-mail, a także zgłoszenie udziału w Promocji przez dwóch lub więcej Uczestników z podaniem tego samego adresu e-mail, stanowi rażące naruszenie Regulaminu i może być podstawą wykluczenia danej osoby z udziału w Promocji i pozbawienia jej prawa do otrzymania Produktu promocyjnego.
1.12. Jeden Uczestnik może w ramach udziału w Promocji otrzymać maksymalnie 10 nagród, pod warunkiem, że dla każdej z nich odrębnie spełni wszystkie warunki jej otrzymania przewidziane w Regulaminie (w tym zwłaszcza spełni warunek zakupowy oraz prześle prawidłowo wypełniony Formularz zgłoszeniowy).
1.13. Jeden dowód zakupu może zostać zgłoszony do Promocji tylko jeden raz, nawet jeśli potwierdza jednorazowy Zakup więcej niż dwóch Produktów promocyjnych.
1.14. Uczestnik jest zobowiązany zachować oryginały wszystkich dowodów zakupu zgłoszonych w Promocji na wypadek, gdyby Organizator podjął uzasadnione wątpliwości co do zgodności postępowania Uczestnika z Regulaminem. W takiej sytuacji Organizator może przeprowadzić dodatkowe postępowanie wyjaśniające, w tym zwłaszcza zobowiązać Uczestnika do przedstawienia do wglądu wszystkich oryginalnych dowodów zakupu, na podstawie których Uczestnik dokonał zgłoszeń w Promocji.
2. ZASADY WERYFIKACJI ZGŁOSZĘŃ I WYDAWANIA NAGRÓD W PROMOCJI
2.1. W celu wyłonienia Uczestników uprawnionych do otrzymania nagrody w Promocji, Organizator weryfikuje prawidłowość nadesłanych w Promocji zgłoszeń (Formularzy zgłoszeniowych), zgodnie z kolejnością ich rejestrowania przez system wykorzystywany przez Organizatora do zbierania zgłoszeń w Promocji.
2.2. W terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania zgłoszenia w Promocji, Organizator, za pośrednictwem wiadomości wysłanej na podany w Formularzu zgłoszeniowym adres e-mail, poinformuje Uczestnika o przyznaniu mu nagród. W związku z Uczestnicy powinni na bieżąco śledzić skrzynkę odbiorczą wskazanego adresu e-mail, a także jej folder SPAM – na wypadek, gdyby wiadomość o przyznanej nagrodzie została jako taki zakwalifikowana przez automatyczny filtr ww. skrzynki odbiorczej.
2.3. W sytuacji powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do tożsamości Uczestnika, jego uprawnień do uzyskania nagrody w Promocji, autentyczności zgłoszonego przez niego dowodu zakupu, czy też zgodności postępowania Uczestnika z Regulaminem, Organizator ma prawo prowadzić postępowanie wyjaśniające mające na celu usunięcie ww. wątpliwości, w tym zwłaszcza może zobowiązać Uczestnika do podania innych, dodatkowych informacji i/lub złożenia oświadczeń związanych z udziałem w Promocji.
2.4. Nagrody wydawane są w formie elektronicznych kodów wysyłanych na adres e-mail podany przez Uczestnika w Formularzu zgłoszeniowym. Nagroda zostanie wydana w terminie 10 dni od dnia potwierdzenia uprawnień Uczestnika do jej otrzymania. Warunki korzystania z kodów są opisane w Załączniku nr 1 do regulaminu.
2.5. Uczestnikom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia odmiennego niż opisano to w Regulaminie sposobu wydania nagrody, jak również wymiany na nagrodę innego rodzaju albo otrzymania jego ekwiwalentu pieniężnego.
2.6. Uczestnik nie może przenieść uprawnień wynikających z uczestnictwa w Promocji, w tym prawa do uzyskania nagrody, na osoby trzecie.
2.7. Nagrody podlegają zwolnieniu od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
3. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
3.1. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie 14 dni od dnia zakończenia Promocji (decyduje data wpływu do Organizatora).
3.2. Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać listem poleconym na adres Organizatora – Albedo Marketing sp. z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań, z dopiskiem „Reklamacja – Zrelaksuj się z Fa”.
3.3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika oraz adres korespondencyjny, jak również wskazanie przyczyny reklamacji i żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.
3.4. Osoba składająca reklamację zostanie poinformowana o decyzji w analogiczny sposób, w jaki złożyła reklamację w terminie 7 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora.
3.5. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
4.1. Współadministratorami danych osobowych Uczestników Promocji, którzy wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych są:
4.1.1. Henkel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41, zlecająca organizację Konkursu, który decyduje o sposobach i celach przetwarzania;
4.1.2. Albedo Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-623), ul. Góralska 3, wykonująca obowiązki organizatora Promocji.
4.2. W Albedo Marketing Sp. z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych – jest nim Robert Stupczyński. Adres kontaktowy do Inspektora to iod@albedomarketing.pl.
4.3. Więcej informacji o regułach przetwarzania danych osobowych w związku z organizacją Promocji znajduje się w załączniku do Regulaminu – Zasadach przetwarzania danych osobowych.
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
5.1. W Promocji nie mogą brać udziału:
5.1.1. podmioty, które są kapitałowo lub osobowo powiązane z Organizatorem lub jakąkolwiek ze spółek należących do grupy kapitałowej, w której znajduje się spółka Henkel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
5.1.2. osoby zatrudnione (niezależnie od podstawy prawnej) przez Organizatora lub jakąkolwiek ze spółek należących do grupy kapitałowej, w której znajduje się spółka Henkel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
5.1.3. a także członkowie rodzin osób wskazanych w pkt 5.1.2. Regulaminu. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, opiekunów prawnych, rodzeństwo, małżonków, kuzynów, rodziców małżonków oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia
5.2. Organizator Promocji zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Promocji w czasie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników Promocji. Wszyscy Uczestnicy Promocji zostaną o tym fakcie powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji o zmianie na stronie internetowej Promocji oraz wiadomość mailową wysłaną na adresy e-mail podane w Formularzu zgłoszeniowym.
5.3. Na potrzeby Regulaminu za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
5.4. Udział w Promocji jest dobrowolny. Uczestnik może zrezygnować z dalszego udziału w Promocji w każdym czasie poprzez oświadczenie wysłane na adres Organizatora (Albedo Marketing sp. z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań) .
5.5. W każdym przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika, Organizator uprawniony jest do wykluczenia go z udziału w Promocji. Organizator ma prawo do wykluczenia z udziału w Promocji Uczestników, którzy w szczególności:
5.5.1. biorą udział w Promocji z użyciem fikcyjnych danych osobowych;
5.5.2. prowadzą działania sprzeczne z prawem, a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich;
5.5.3. prowadzą jakiekolwiek działania, które mają na celu obejście Regulaminu lub zabezpieczeń lub zasad funkcjonowania Promocji, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego potwierdzającego ww. przypuszczenie.
5.6. Zasady przeprowadzania Promocji określa wyłącznie Regulamin, który jest jawny i dostępny na stronie internetowej Promocji www.domowyseans.pl.
5.7. Promocja nie jest grą losową, zakładem wzajemnym, grą w karty ani grą na automatach, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach losowych.
5.8. Promocja realizowana jest przez Organizatora jako przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919-921 Kodeksu cywilnego. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
5.9. Uczestnik przystępując do Promocji powinien zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Promocji.
5.10. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
ZAŁĄCZNIK NR 1
ZADADY WYKORZYSTANIA KODÓW PROMOCYJNYCH KART PODARUNKOWYCH
- Nagrodą w akcji jest promocyjny kod promocyjnej karty podarunkowej CHILI o wartości 20zł, dający możliwość wypożyczenia online za darmo filmów w CHILI.
- Wartość kodu wykorzystać można na wypożyczenie filmów z całego katalogu filmów cyfrowych w CHILI, dostępnych pod adresem chili.com lub w aplikacji CHILI za wyjątkiem filmów Premium VOD oznaczonych napisem BEZPOŚREDNIO W CHILI. Kwoty nie można wykorzystać na zakup filmów/seriali oraz produktów z eStore.
- W celu skorzystania z nagrody w ramach Promocji należy – po otrzymaniu poprzez e-mail kodu promocyjnego CHILI, wpisać go do dn.31.05.2021 na chili.com/promotion. Następnie Zarejestrować się lub Zalogować. Kwota 20zł zostanie automatycznie doładowana do salda CHILI w zakładce MY CHIL/PROMOCYJNA KARTA PODARUNKOWA/RELAKS_Z_FA, gdzie Uczestnik zostanie automatycznie przeniesiony.
- Po aktywacji kodu, Uczestnik ma możliwość do dn. 31.07.2021 (po tym terminie wpisany i zapamiętany na koncie CHILI w sekcji MY CHILI nie będzie widoczny) wypożyczenia dowolnej ilości filmów aż do wykorzystania kwoty promocji.
- Aby wypożyczyć film należy wybrać z katalogu cyfrowego na stronie chili.com dowolny film dostępny w opcji wypożyczenia, wybrać jakość i kliknąć OBEJRZYJ TERAZ. Potwierdzić transakcję, a opłata za film zostanie automatycznie pobrana z salda promocji.
- Uczestnik może wybrać czy wybrany film obejrzeć w streamingu czy pobrać go na urządzenia mobilne Android i iOS
- Wypożyczając film Uczestnik ma28 dni na rozpoczęcie oglądania. Po wciśnięciu przycisku "PLAY" film będzie dostępny jeszcze przez 48h - w tym czasie można oglądać go dowolną ilość razy.
- Uczestnik na koncie CHILI może aktywować max 5 urządzeń. Możliwe jest rozpoczęcie oglądania wybranego filmu na jednym urządzeniu, następnie po przerwaniu oglądania, dokończenie wizji na innym urządzeniu połączonym z kontem CHILI.
- Kody CHILI nie kumulują się, Uczestnik może aktywować i wykorzystać jednorazowo tylko 1 kod karty podarunkowej. W przypadku próby aktywacji kolejnego kodu, ewentualne pozostałe środki z tego aktualnie aktywnego w CHILI zostaną wyzerowane.
- Każdy promocyjnej karty podarunkowej CHILI w ramach promocji jest unikalny i może być wykorzystany w ramach Promocji tylko jeden raz. Kod CHILI aktywowany w CHILI nie może być użyty ponownie.
- Kod CHILI nie łączy się z innymi promocjami i promocyjnymi kartami podarunkowymi i rabatowymi aktywowanymi na koncie Użytkownika CHILI.
- Rejestracji w serwisie CHILI może dokonać tylko osoba pełnoletnia, a zasady i warunki korzystania z serwisu CHILI znajdują się na stronie serwisu, szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych CHILI, zawarte są na stronie serwisu, w zakładce POMOC https://pomoc.chili.com/hc/pl
ZAŁĄCZNIK NR 2
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZY PRZEPROWADZANIU
PROMOCJI „Zrelaksuj się z Fa”
(dalej: Promocja)
- Administrator danych
Współadministratorami danych osobowych Uczestników Promocji, którzy wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych (dalej jako „Dane Osobowe”) są:
- Henkel Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41, zlecająca organizację Konkursu, która decyduje o środkach i celach przetwarzania;
- Albedo Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-623), ul. Góralska 3, przyrzekający w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego oraz płatnik w zakresie realizacji obowiązków prawnych i podatkowych związanych z nagrodami wydanymi zwycięzcom Konkursu.
W dalszej części w/w podmioty będą zwane łącznie „Współadministratorami”. Dane Osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”. Współadministratorzy w drodze wspólnych uzgodnień ustalili, zakres swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO. Zasadnicza treści tych uzgodnień jest dostępna poprzez kontakt ze Współadministratorami, w sposób opisany w pkt. 7.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania Danych Osobowych
Dane Osobowe będą przetwarzane w celach:
- organizacji i realizacji Promocji, w tym przyjmowania zgłoszeń, weryfikacji uprawnień do otrzymania nagrody zgodnie z regulaminem Promocji;
- poinformowania o przyznaniu nagród Uczestnikom Promocji,
- wydania nagród Uczestnikom,
- rozpatrywania reklamacji Uczestników Promocji.
Podstawą prawną przetwarzania danych w ramach Wspólnych Czynności Przetwarzania jest:
- wywiązanie się z obowiązków prawnych wynikających z przepisów o rachunkowości, przepisów podatkowych i przepisów dot. przyrzeczenia publicznego wynikającego z Kodeksu cywilnego,
- prawnie uzasadniony interes – w związku z organizacją i przeprowadzeniem Promocji.
- Odbiorcy Danych Osobowych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć upoważnieni pracownicy Współadministratorów, a także usługodawcy w związku z organizacją i realizacją Promocji, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji w/w usług np. hosting IT. Dane Uczestników mogą być udostępniane operatorom pocztowym, kurierom na potrzeby prowadzenia korespondencji w sprawie zgłoszonych reklamacji.
Dostęp do Danych Osobowych mają tylko osoby, w przypadku których istnieje uzasadnienie takiego dostępu z uwagi na wykonywane zadania i świadczone usługi. Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych są zobowiązane do zachowania poufności danych i ich zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym.
- Okres przechowywania Danych Osobowych
Dane osobowe Uczestników będą przechowywane przez okres trwania Promocji (w tym także postępowań reklamacyjnych), a następnie przez kolejne 6 miesięcy od czasu jej zakończenia. Dane osobowe uczestników, którzy otrzymali nagrody przechowywane będą dodatkowo przez okres wymagany przepisami obowiązującego prawa dla celów podatkowych i celów sprawozdawczości, czyli 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym uzyskano wygraną lub nastąpiła jej wypłata/wydanie.
W przypadku zgłoszenia roszczenia przez daną osobę, okres przechowywania i przetwarzania jej danych osobowych może ulec przedłużeniu, jeśli będzie to niezbędne dla rozpatrzenia roszczenia i ewentualnej obrony przed takim roszczeniem.
- Zasady gromadzenia Danych Osobowych
Podanie przez Uczestnika Danych Osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne, by wziąć udział w Promocji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wykluczenie Uczestnika z udziału w Promocji, w tym pozbawienie go możliwości uzyskania prawa do otrzymania produktu promocyjnego.
- Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Współadministratorów z następujących praw:
- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych i uzyskania informacji na temat ich przetwarzania, a w przypadku gdyby były nieprawidłowe ma prawo do żądania ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO),
- prawa do żądania ograniczenia przetwarzania danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO (Podmiot danych może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych na okres weryfikacji ich prawidłowości lub do czasu rozpatrzenia jego sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Prawo to przysługuje także w sytuacji gdy zdaniem podmiotu danych przetwarzanie jego danych jest niezgodnie z prawem, lecz nie chce on aby dane te zostały od razu usunięte lub w przypadku gdy dane są mu potrzebne dłużej niż zakładał przyjęty okres przetwarzania, z uwagi na kwestie ustalenia lub obrony roszczeń),
- prawa do żądania usunięcia danych zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, w przypadku, gdy dane są przetwarzane w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów, o których mowa w punkcie 2 (zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO).
- Dane kontaktowe
Na mocy uzgodnień Współadministratorów rolę punktu kontaktowego dla osób, których dotyczą Dane Osobowe pełni Albedo Marketing sp. z o.o. W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się na adres e-mail: dane@aledbomarketing.pl lub wysyłając list na adres siedziby Albedo Marketing sp. z o.o. tj. ul. Góralska 3, 60-623 Poznań.
W Albedo Marketing sp. z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych – jest nim Robert Stupczyński. Adres kontaktowy do Inspektora to: iod@albedomarketing.pl.
Osoba, która złożyła wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej Danych Osobowych, w ramach korzystania z przysługujących jej praw, może zostać poproszona o odpowiedź na kilka pytań, które umożliwią weryfikację jej tożsamości.
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę na przetwarzanie jej Danych Osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Strona internetowa Promocji
Dla Promocji prowadzona jest strona internetowa pod adresem www.domowyseans.pl. Zasady przetwarzania danych związane z prowadzeniem i korzystaniem z tej strony podane są w odrębnej zakładce pt. „Polityka prywatności”.