Regulamin promocji „DARMOWA DOSTAWA I SUPER CENY - WARSZAWA”
6. Promocja nie obejmuje:
- Klientów biznesowych, tj. zamówień składanych za pośrednictwem kont Frisco dla Biznesu;
- Klientów, których zamówienia realizowane są przez firmę kurierską DPD – promocja dotyczy wyłącznie dostaw realizowanych za pośrednictwem Frisco Vanów;
- Klientów, dla których miejsce dostawy znajduje się poza Warszawą i okolicami, czyli obszarem objętym dostawami realizowanymi za pośrednictwem Frisco Vanów.
7.Zamówienie, w którym spełnione zostaną kryteria określone w pkt. 5 i 6 powyżej, koszty dostawy zostaną obniżone do 0 zł (z uwzględnieniem pkt. 8 poniżej), jako efekt spełnienia warunków określonych w pkt. 5 i 6.
8. Skorzystanie z darmowej dostawy będzie możliwe wyłącznie przy zamówieniu, o wartości minimum 180 zł.
9.Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Promocji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Darmowa Dostawa i super ceny 2021” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
10. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
11. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej frisco.pl.