Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Pomoc FriscoRegulaminyRegulaminy akcji

RRegulamin promocji „ROK DARMOWEJ DOSTAWY I SUPER CENY - Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Trójmiasto

Regulamin promocji „ROK DARMOWEJ DOSTAWY I SUPER CENY - Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Trójmiasto”

 

  1. Regulamin promocji „ROK DARMOWEJ DOSTAWY I SUPER CENY – Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Trójmiasto”

 

    1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Promocji „Rok Darmowej Dostawy i super ceny – Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Trójmiasto”.
    2. Promocja „Rok Darmowej Dostawy i super ceny – Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Trójmiasto” zwana dalej „Promocją” organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, 03-840, ul. Grochowska 306/308, NIP 1132847981, Regon 145819360, BDO: 000109941 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000401344, zwaną dalej „Frisco” lub „Organizator”.
    3. Promocja będzie trwała od dnia 01.12.2021 r. od godziny 00:01 do odwołania.
    4. Promocja organizowana jest w Sklepie Internetowym Frisco pod adresem: frisco.pl i jego subdomenach.
    5. Promocja obejmuje wszystkich użytkowników, z wyłączeniem użytkowników wskazanych w pkt. 6, którzy dokonają zakupów (tj. złożą zamówienie) w sklepie internetowym Frisco.pl, z dostawą na terenie Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic, Trójmiasta i okolic tych miast realizowaną poprzez Frisco Van, przy czym zakupy winny obejmować minimum jeden produkt oznaczony poniższym symbolem w okresie trwania Promocji.

                                           
    6. Promocja nie obejmuje:
      - Klientów biznesowych, tj. zamówień składanych za pośrednictwem kont Frisco dla Biznesu;
      - Klientów, których zamówienia realizowane są przez firmę kurierską DPD – promocja dotyczy wyłącznie dostaw realizowanych za pośrednictwem Frisco Vana;
      - Klientów, dla których miejsce dostawy znajduje się poza Wrocławiem, Poznaniem, Krakowem, Katowicami, Trójmiastem i okolicami tych miast, czyli obszarem objętym dostawami realizowanymi za pośrednictwem Frisco Vanów.
    7. Użytkownik, który spełni kryteria wskazane w pkt. 5 i 6 powyżej, otrzyma kod na darmową dostawę (z uwzględnieniem pkt. 8 poniżej), będący efektem spełnienia warunków określonych w pkt. 5 i 6. Kod ten zostanie dodany w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia zakupów do zakładki „Kupony Rabatowe” dostępnej w profilu Klienta.
    8. Skorzystanie z darmowej dostawy będzie możliwe przy każdym kolejnym zamówieniu, o wartości minimum 100 PLN, liczonym od przyznania kuponu (dodania kuponu w zakładce „Kupony Rabatowe” w profilu Klienta) przez kolejne 365 dni. Organizator uprawniony jest do tego, aby w każdym czasie zmienić warunki korzystania z kuponu w ten sposób, że skorzystanie z niego uzależnione będzie od zrealizowania zakupów o wskazanej przez Organizatora minimalnej wartości. Oznacza to, że w razie wprowadzenia takiego dodatkowego warunku Klient uprawniony będzie do darmowej dostawy wyłącznie w odniesieniu do zamówień, których wartość będzie co najmniej wartości minimalnej określonej przez Organizatora.
    9. Kupon na darmową dostawę będzie można wykorzystać wyłącznie przy zamówieniach na terenie Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic, Trójmiasta  i okolic tych miast realizowanych Frisco Vanami, z wyłączeniem dostaw na ten sam dzień.
    10. Każdemu Klientowi przysługuje prawo jednokrotnego skorzystania z promocji  (tj. otrzymuje tylko jeden kupon przypisany do konta Klienta).
    11. Kod promocyjny nie jest wymienialny na gotówkę.
    12. Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Promocji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Rok Darmowej Dostawy i super ceny 2021” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
    13. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
    14. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej www.frisco.pl. 
  1.  

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store