Szanowni Państwo, ze względu na wzmożone zainteresowanie zakupami, dostępne terminy dostaw mogą być odległe. Codziennie o godz. 9:00 oraz 19:00 otwieramy dodatkowe terminy dostaw na dzień kolejny. O dostępności terminów informujemy również za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Zachęcamy do jej pobrania.

Automatyzacja i środki ochrony

Pierwszym elementem podwójnego zabezpieczenia jest brak kontaktu pracownika z żywnością w procesie pakowania.

Automatyzacja procesów logistycznych
Od ponad roku Frisco.pl korzysta z nowego, wysoce zautomatyzowanego magazynu – większość etapów przygotowania zamówienia odbywa się bez udziału pracowników – zastępują ich przenośniki rolkowe oraz roboty współpracujące.

Dodatkowe działania prewencyjne
Na czas pandemii przywróciliśmy opakowania foliowe na wszystkich produktach, dzięki czemu wykluczony został kontakt pracowników z żywnością. Rozszerzyliśmy także procedury bezpieczeństwa – zgodnie z wytycznymi WHO i GIS wszyscy pracownicy magazynu i kierowcy pracują w maseczkach i rękawiczkach ochronnych, a także regularnie dezynfekują dłonie. Każdego dnia mierzona jest im temperatura.

Dostawa Bezkontaktowa

Drugi element podwójnego zabezpieczenia to brak kontaktu kierowców z Klientami przy dostawie.
Dostawa bezkontaktowa oznacza, że nasi kierowcy, którzy dostarczają zamówienia, nie wchodzą do mieszkań i domów, zostawiają zakupy pod drzwiami i bezwzględnie zachowują bezpieczną odległość 2m. Zgodnie z zaleceniami WHO i GIS pracują w jednorazowych rękawiczkach i maseczkach ochronnych. Płatność online jest jedyną możliwą obecnie formą płatności.

Płatność online „1 kliknięciem”

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Kierowców tymczasowo wycofaliśmy możliwość płatności kartą przy odbiorze zamówienia.

Dostępnych jest kilka form płatności online. Wprowadziliśmy także nową funkcjonalność – możliwość podpięcia karty pod konto Frisco.pl – za zakupy zapłacisz jednym kliknięciem, a dostawa będzie całkowicie bezkontaktowa. Aby skorzystać z tej opcji wystarczy dodać swoją kartę w zakładce "Karty płatnicze" w Panelu Klienta.

Podepnij kartę pod swoje konto i ciesz się jeszcze większą wygodą zakupów online!

Zmiana sposobu składania zamówień

W związku z rosnącym zainteresowaniem zakupami w naszym sklepie zmieniliśmy sposób składania zamówień. Zamówienie można złożyć dopiero na 5 dni przed wybranym terminem. Dzięki temu możemy dostarczyć zakupy większej liczbie Klientów, a także zwiększyć dostępność asortymentu.

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat wszystkich wprowadzonych zmian.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami! Jesteśmy do Twojej dyspozycji i zobowiązujemy się do bieżącej informacji na temat podejmowanych przez nas działań.

Twoje zdrowie jest dla nas najważniejsze!

Zespoł Frisco.pl