Szanowni Państwo, informujemy, że codziennie o godz. 9:00 oraz 19:00 otwieramy dodatkowe terminy dostaw na dzień kolejny.

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Jeśli za zamówienie zapłaciłeś online, a nie wszystkie produkty były dostępne, zawsze zwracamy nadpłaconą przez Ciebie kwotę.

Są dwie możliwości zwrotu nadpłaconej kwoty:

  • W pierwszej kolejności nasz system dokona zwrotu w formie nadpłaty na saldzie w sklepie. Nadpłata pozwoli obniżyć koszt kolejnych zakupów.
  • Alternatywnym rozwiązaniem jest zwrot środków na rachunek bankowy. W takiej sytuacji zwrot następuje na wyraźną dyspozycję klienta zgłoszoną do Biura Obsługi Klienta na adres frisco@frisco.pl lub pod numerem telefonu 22 331 50 00.