Szanowni Państwo, informujemy, że codziennie o godz. 9:00 oraz 19:00 otwieramy dodatkowe terminy dostaw na dzień kolejny.

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Zamówienie możesz zmienić:

  • od poniedziałku do niedzieli, do godziny 13:00 – zamówienie z dostawą na kolejny dzień  w godzinach porannych;
  • od poniedziałku do niedzieli do godziny 23 - dla zamówień realizowanych w dniu kolejnym od 15 do 23.

Wejdź do zakładki "Zamówienia" i wybierz zamówienie, które chcesz zmienić.

Kliknij "Edytuj" - zamówienie pojawi się w koszyku.

Dokonaj dowolnych zmian.

Zmienione zamówienie ponownie zaakceptuj.

Jeśli dokonałeś płatności online, a wartość zmienionego zamówienia jest większa, wówczas zostaniesz poproszony o zapłatę jedynie różnicy. Jeśli wartość zamówienia zmniejszyłeś, różnicę przelejemy na Twoje konto lub dodamy do Twojego salda (jeśli wcześniej wyraziłeś na to zgodę).

 

Każda edycja zamówienia może wpłynąć na utratę uprzednio zarezerwowanego  terminu dostawy, liczbę doręczanych produktów (w przypadku ich chwilowej niedostępności), oraz zmiany cen (np. w przypadku wygaśnięcia promocji).3