REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ DLA KONSUMENTÓW
“ZOSTAŃ 12 ZAWODNIKIEM”
DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie sformułowania mają następujące znaczenie:
-
AKCJA – w rozumieniu niniejszego regulaminu oznacza akcję promocyjną, której zasady opisane są w niniejszym regulaminie.
-
FUNDATOR – fundator Nagród w Akcji: ŻYWIEC - ZDRÓJ S.A., z siedzibą Cięcina, ul. Św. Katarzyny 187, 34-350 Węgierska Górka, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000027034, kapitał zakładowy w wysokości 18.228.000 zł, opłacony w całości, NIP 553-001-67-38,
-
ORGANIZATOR – Katarzyna Nawój, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą NAV agency, główny adres prowadzonej działalności gospodarczej Warszawa (02-703), ul. Bukowińska 10/77, NIP: 888-291-92-92.
-
NAGRODA – świadczenie przyznawane przez Organizatora uczestnikom Akcji na zasadach i warunkach określonych w Regulaminie.
-
REGULAMIN – niniejszy Regulamin.
-
PRODUKT PROMOCYJNY – wszystkie produkty Żywiec Zdrój S.A.
-
SKLEP – sklepy sieci:
- Tesco
- Carrefour
- Topaz
- Intermarché
- M&L
- HMC
- Mokpol
- Avita
- SPS Handel
- Arhelan
- Nasz Sklep własne
- Piotruś Pan
- PSS Szczecin
- Chata Polska
- Api
- ALDIK NOVA sp. z o.o.
- Supermarket online Frisco.pl
Wybór Sklepu, w którym Uczestnik dokona zakupu Produktów Promocyjnych jest całkowicie dobrowolny i nie zwiększa ani nie zmniejsza szans na uczestnictwo w Promocji.
-
UCZESTNIK – pełnoletnia osoba fizyczna, zamieszkała w Polsce, konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, która bierze udział w Akcji. W Akcji nie mogą brać udziału osoby bliskie dla Organizatora, właściciela punktu sprzedaży, gdzie Produkt Promocyjny został zakupiony lub Fundatora, przez które rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców i rodzeństwo rodziców, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, jak również znajdujące się pod opieką lub kuratelą. Uczestnikiem Akcji nie mogą być również pracownicy lub współpracownicy Organizatora, punktu sprzedaży, gdzie Produkt Promocyjny został zakupiony lub producenta Produktów Promocyjnych.
-
ZGŁOSZENIE – ma znaczenie nadane w §3.
-
STRONA – serwis internetowy Akcji pod adresem www.12zawodnik2018.pl.
-
PARAGON – dowód zakupu Produktu Promocyjnego, wydany zgodnie z przepisami podatkowymi, uprawniający Uczestnika, któremu przyznana została Nagroda, do jej odbioru. Paragonem w rozumieniu niniejszego regulaminu są także faktury Vat wystawione na osobę fizyczną.
-
KONTO – indywidualne konto Uczestnika Akcji, założone na Stronie.
WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI
- Akcja trwa od dnia 23.04.2018 do 03.06.2018 r. lub do wyczerpania limitu Nagród, wynoszącego 1 200 sztuk. Nagrodami w Akcji są koszulki sportowe „12 Zawodnik” z własnym napisem, o wartości 55 zł brutto każda. Akcja jest podzielona na tury. W każdej turze Akcji wydane będzie 200 Nagród. Tury Akcji to:
- 04 – 29.04.2018 r.
- 04 – 6.05.2018 r.
- 05 – 13.05.2018 r.
- 05 – 20.05.2018 r.
- 05 – 27.05.2018 r.
- 05 – 03.06.2018 r.
W przypadku nie wydania wszystkich Nagród w danej turze Akcji, niewykorzystane Nagrody powiększają pulę kolejnej tury Akcji.
- W Akcji mogą wziąć udział Uczestnicy, którzy w trakcie trwania Akcji dokonają w dowolnym Sklepie zakupu Produktów Promocyjnych za łączną kwotę nie mniejszą niż 30 złotych brutto, a także założą Konto na Stronie i dokonają Zgłoszenia. Zakup Produktów Promocyjnych może zostać ujęty na maksymalnie trzech Paragonach.
- Uczestnik jest zobowiązany zachować oryginał Paragonu wystawiony przez Sklep, w celu potwierdzenia uprawnień do Nagrody, z tym zastrzeżeniem, że data i godzina na Paragonie nie może być późniejsza niż data i godzina dokonania zgłoszenia w Akcji.
- Paragon powinien zostać wystawiony w czasie trwania Akcji. Paragon z wcześniejszą lub późniejszą datą zakupu niż czas trwania Akcji nie będzie brany pod uwagę przy przyznawaniu Nagród przez Organizatora.
- Zgłoszenie powinno zostać dokonane w dacie dokonania zakupu Produktu Promocyjnego lub w dacie późniejszej, jednakże nie późniejszej niż ostatni dzień trwania Akcji.
- Uczestnik może wziąć udział w Akcji wielokrotnie, jednak każdorazowo musi spełnić warunki opisane w niniejszym Regulaminie.
ZASADY DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ
- Zgłoszenie wymaga wcześniejszego założenia Konta na Stronie. Założenie Konta polega na:
- Podaniu podstawowych danych kontaktowych:
- Adresu e-mail
- Numeru telefonu
- Hasła do logowania do Konta
- Po utworzeniu Konta, Uczestnik może w każdym momencie sprawdzić status weryfikacji swoich Paragonów, uzupełnić dane do wysyłki, zmienić dane kontaktowe (z wyjątkiem adresu e-mail), a także dokonać zamówienia Nagrody, jeżeli zebrana przez niego dotychczas wartość Produktów Promocyjnych na poprawnie zweryfikowanych Paragonach na to pozwala.
- Możliwe jest założenie Konta lub logowanie przy użyciu funkcji „Zarejestruj/zaloguj z Facebook”.
- Podczas rejestracji za pomocą portalu Facebook, na stronie zostanie zapisany kontaktowy adres e-mail Uczestnika taki sam, jakiego Uczestnik używa do logowania do portalu Facebook.
- Dla Uczestników, którzy zarejestrują konto poprzez ręczne podanie danych, logowanie za pomocą portalu Facebook będzie możliwe tylko jeśli adres e-mail podany przy tworzeniu konta będzie tożsamy z adresem, którego Uczestnik używa do logowania do portalu Facebook.
- Zgłoszenie polega na zarejestrowaniu Paragonów na Stronie, poprzez wejście na Stronę, zalogowanie się do Konta, wybranie z listy rozwijanej nazwy Sklepu, w której został dokonany zakup, wpisanie numeru/numerów zgłaszanego Paragonu/Paragonów oraz załadowanie czytelnego zdjęcia (lub zdjęć) lub skanu (skanów) Paragonu (Paragonów). Skany lub zdjęcia, na których będzie widoczny więcej niż jeden Paragon, nie będą brane pod uwagę. W ramach Konta, Uczestnik może rejestrować Paragony pochodzące z różnych Sklepów, o ile znajdują się one na liście wskazanej w par.1 ust. 7 Regulaminu.
- Zgłoszenie może zostać dokonane wyłącznie przez Uczestnika, który dokonał zakupu Produktów Promocyjnych.
- W Akcji udział biorą wyłącznie Zgłoszenia, które zostały dokonane za pośrednictwem Strony w czasie trwania Akcji. Organizator nie dopuszcza innych form dokonywania Zgłoszenia.
- Zgłoszenia, które zostały dokonane po upływie terminu obowiązywania Akcji, nie będą brane przez Organizatora pod uwagę przy przyznawaniu Uczestnikom Nagród. Uczestnik otrzyma zwrotny e-mail
z potwierdzeniem dokonania Zgłoszenia od Organizatora Akcji.
PRZYZNANIE NAGRODY
- W celu przyznania Nagrody, Organizator wyznaczy co najmniej jedną osobę weryfikującą Zgłoszenia. Zgłoszenia będą oceniane pod względem formalnym, a wartości zakupionych Produktów Promocyjnych będą sumowane.
- Wartości zakupionych Produktów Promocyjnych liczone są w pełnych złotówkach, z zaokrągleniem w dół.
- Zliczanie wartości zakupionych Produktów Promocyjnych odbywa się dla każdego z Paragonów z osobna, tj. w ramach jednego Konta Uczestnika, najpierw liczona jest ilość pełnych złotówek wydanych na Produkty Promocyjne na danym Paragonie, potem dopiero wartości z poszczególnych Paragonów sumowane są do salda danego Konta. Ewentualne rabaty cenowe udzielane przez Sklep, w którym Uczestnik dokonał zakupu Produktów Promocyjnych, są uwzględniane przy obliczaniu wartości zakupu Produktów Promocyjnych. Rabaty, które dotyczą całego Paragonu, nie są brane pod uwagę i nie obniżają wartości zakupionych Produktów Promocyjnych. Saldo Konta jest widoczne dla zalogowanego na nim Uczestnika przez cały czas.
- Weryfikacja Zgłoszenia i aktualizacja salda Konta może trwać maksymalnie 48 godzin od momentu wgrania Paragonu lub Paragonów, przy czym odbywa się wyłącznie w dni robocze, tj. zgłoszenia dokonane w terminie krótszym niż 48 godzin przed dniem wolnym od pracy mogą być weryfikowane w pierwszym i w razie potrzeby drugim dniu roboczym od momentu dokonania Zgłoszenia.
- Każdorazowo, po pozytywnej weryfikacji Paragonu, do Uczestnika wysyłana będzie wiadomość na podany na Koncie adres e-mail z informacją o dalszych krokach. Wiadomość będzie wysyłana także w przypadku negatywnej weryfikacji Paragonu.
- Jeżeli po pozytywnej weryfikacji Paragonu Uczestnik na swoim koncie zgromadzi co najmniej 30 złotych, będzie miał możliwość zamówienia Nagrody. Do tego celu na jego Koncie uaktywniony będzie przycisk „Zamów Nagrodę”.
- Funkcja zamawiania Nagród w danej turze Akcji będzie automatycznie wyłączona po wykorzystaniu limitu przewidzianych na daną turę Nagród. Funkcja zostanie ponownie uruchomiona automatycznie, po rozpoczęciu się kolejnej tury Akcji.
- Ewentualne wyczerpanie się puli Nagród w danej turze Akcji nie powoduje wyłączenia możliwości dodawania Paragonów na Koncie. Weryfikacja Paragonów odbywać się będzie nawet w przypadku wyczerpania puli Nagród dla danej tury. Zebrane na koncie Uczestnika złotówki mogą być wykorzystane w kolejnych turach Akcji.
- Saldo Konta Uczestnika nie jest zerowane w momencie rozpoczęcia kolejnej tury, a wszystkie niewykorzystane środki w ramach Konta przechodzą na kolejne tury Akcji. Uczestnik może je wykorzystać zamawiając Nagrodę w dowolnej turze Akcji, pod warunkiem, że limit Nagród dla danej tury nie został wyczerpany.
- Paragony zweryfikowane negatywnie są widoczne na Koncie Uczestnika.
- Podczas zamawiania Nagrody, Uczestnik jest zobowiązany do podania rozmiaru i modelu koszulki, a także tekstu, który ma być nadrukowany w ramach personalizacji koszulki. Tekst musi być ograniczony do 12 znaków ze spacjami, może zawierać litery, cyfry i znaki specjalne.
- Aby otrzymać Nagrodę, Uczestnik jest zobowiązany podać dokładne dane do wysyłki. Podanie danych jest możliwe wyłącznie na Koncie Uczestnika, w szczególności Organizator nie będzie brał pod uwagę danych do wysyłki przesłanych drogą e-mailową lub przekazanych telefonicznie. Wyjątkiem od tej reguły jest ewentualna korekta danych wysyłkowych, jeżeli Uczestnik dokonał już Zamówienia.
- Zamówienie Nagrody przez Uczestnika powinno nastąpić nie później niż do dnia 4 czerwca 2018 roku.
- Saldo konta jest automatycznie aktualizowane po zamówieniu przez Uczestnika Nagrody (Nagród).
- W ramach Akcji przewidziano łącznie 1 200 (tysiąc dwieście) Nagród.
- Przez negatywną weryfikację Paragonu Organizator rozumie sytuacje, kiedy zgłoszony Paragon:
- Nie dotyczy zakupu Produktów Promocyjnych
- Jest nieczytelny w stopniu uniemożliwiającym prawidłowe odczytanie i/lub naliczenie Punktów
- Nie jest Paragonem w rozumieniu niniejszego Regulaminu
- Został wystawiony przed lub po czasie trwania Akcji
- Został użyty wcześniej
- Na zdjęciu lub skanie wgranym na Konto widnieje więcej niż jeden Paragon.
- Ze względu na ograniczoną ilość Nagród w Akcji, pierwszeństwo w ich otrzymaniu będą mieć Uczestnicy, którzy jako pierwsi dokonają zamówienia Nagrody.
- W przypadku, kiedy ilość zgromadzonych przez Uczestnika złotówek jest wielokrotnością 30, Uczestnikowi przysługuje prawo do zamówienia odpowiednio więcej niż jednej Nagrody. Zamówienia takie należy złożyć oddzielnie.
- W przypadku, kiedy suma złotówek naliczonych w Zgłoszeniu jest wyższa od wymaganego w ust. 2 limitu, ale nie jest jego wielokrotnością, różnica między tą sumą a limitem 30 złotych będzie zaliczona na poczet kolejnego Zgłoszenia.
- Paragon, z którego wartość zakupionych Produktów Promocyjnych została dodana do salda konta Uczestnika nie może być wykorzystany ponownie.
PRZEKAZANIE NAGRODY
- Przekazanie Nagrody nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia dokonania przez Uczestnika zamówienia Nagrody z poziomu Konta.
- Przekazanie Nagrody nastąpi w drodze przesyłki kurierskiej na wskazany przez Uczestnika adres korespondencyjny.
- Koszty przekazania Nagrody ponosi Organizator.
- Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę, bon towarowy ani ekwiwalent rzeczowy.
REKLAMACJE
- Reklamacje mogą być zgłaszane do Organizatora w formie e-mailowej na adres kontakt@12zawodnik2018.pl lub pisemnej na adres Organizatora wskazany w Regulaminie.
- Reklamacja dotycząca przebiegu Akcji powinna zawierać adres korespondencyjny składającego reklamację, imię i nazwisko, datę wystąpienia i opis zgłaszanych zastrzeżeń lub niezgodności.
- Rozpatrzenie reklamacji polega na zbadaniu jej zasadności i wyjaśnienia przyczyn uzasadniających złożenie reklamacji.
- Ostateczny termin składania reklamacji to 30.06.2018 r (decyduje data stempla pocztowego).
- Reklamacje będą rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamacji do Organizatora. O wyniku rozpatrzenia reklamacji, Uczestnik zostanie poinformowany tą samą drogą, jaką wpłynęła reklamacja.
- Procedura reklamacyjna nie wpływa na prawo do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas procedury reklamacyjnej jest Fundator. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury reklamacyjnej. Składający reklamację ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procedury reklamacyjnej.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Fundator. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się pod adresem: danone@audytel.pl.
- Dane będą przetwarzane w celu:
- realizacji Akcji, w tym w celu przekazania Nagrody (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora)
- wypełnienia obowiązku podatkowego (podstawa prawna: wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
- rozpatrzenia reklamacji (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administartora)
- ustalania i dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora).
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w Akcji.
- Dane będą przechowywane przez czas trwania Akcji oraz okres dochodzenia roszczeń związanych z uczestnictwem w Akcji.
- Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Administrator danych może powierzyć przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją Akcji innym podmiotom, w szczególności Organizatorowi i innym podmiotom świadczącym wsparcie techniczne Akcji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem nie dochodzi do zawarcia jakiejkolwiek umowy w związku z Akcją, a Regulamin ma charakter przyrzeczenia publicznego w rozumieniu art. 919 § 1 Kodeksu cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa obowiązujące na terytorium RP.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z przeprowadzeniem Akcji będą rozstrzygane przez sąd powszechny, którego właściwość zostanie ustalona w oparciu o przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.
- Regulamin udostępniany będzie na Stronie, na https://konkursy.navagency.com oraz w siedzibie Organizatora. Do kontaktu z Organizatorem służy adres e-mail kontakt@12zawodnik2018.pl lub numer telefonu +48 780 054 767. Obsługa zapytań odbywa się wyłącznie w dni robocze, w godzinach 9.00 – 17.00.