Zakupy spożywcze online z dostawą do domu
Kod pocztowy
Mój koszyk
0,00 zł
KategorieKategorie sklepu
Rabatówka
Promocje
Nowości
Kupony rabatowe
Dla Biura
Informacje o dostawieMetody płatności
Warzywa i owoceNabiał, jaja, seryMięso i wędlinyRyby i owoce morzaBIOVegeAlkoholPiekarnia, cukierniaMrożoneSpożywczeSłodycze i przekąskiBakalie, pestki, ziarnaKawa, herbata i kakaoNapojeDzieckoPomysły na prezentArtykuły biuroweDrogeriaŚrodki czystości, chemiaDla zwierzątDom, Ogród, AutoZdrowie

Nowe zgłoszenie

Opisz proszę swój problem. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą możliwie szybko.

Pomoc FriscoRegulaminyRegulaminy akcji

Regulamin promocji konsumenckiej „Druga kawa wraca v3”

 

Regulamin promocji konsumenckiej  „Druga kawa wraca v3” (zwany dalej „Regulaminem”)

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa zasady urządzania i warunki udziału w akcji promocyjnej prowadzonej pod nazwą „Druga kawa wraca v3”, zwanej dalej "Promocją". Promocja prowadzona jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Organizatorem Promocji, zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu „Organizatorem”, jest ADVALUE Sp. z o.o., 00-032 Warszawa, ul. Przeskok 2, Sad Rejonowy dla m. st. Warszawy W Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Nr KRS: 0000315469, NIP: 525-24-38-359, Regon 141528832, Kapitał zakładowy: 50 000,00 PLN. Promocja jest przeprowadzana przez Organizatora na zlecenie TCHIBO WARSZAWA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dziekońskiego 3 (00-728 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000019739, NIP: 5210124030, kapitał zakładowy: 51.231.000,00 złotych. Promocja organizowana jest w celu promocji wśród konsumentów produktów marki Tchibo.
3. W ramach Promocji Uczestnikowi (w rozumieniu pkt 13 Regulaminu), z tytułu zakupu 2 (dwóch) dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych (w rozumieniu pkt 8 Regulaminu), z zastrzeżeniem, iż należy dokonać zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu, przy spełnieniu pozostałych warunków opisanych niniejszym Regulaminem, przysługuje:
a) wypłata środków pieniężnych w kwocie odpowiadającej kwocie faktycznie zapłaconej przez Uczestnika za zakup jednego Produktu Promocyjnego (zwanej dalej „Zwrotem”) aż do wyczerpania łącznej puli Zwrotów, o której mowa w pkt 5 poniżej,
b) Kod rabatowy, o którym mowa w pkt 11 Regulaminu (dalej „Kod Rabatowy”).
4. Promocja trwa od 22.08.2022 r. do 11.09.2022 r. (dalej „Okres trwania Promocji”). Zgłoszenia Uczestników do Promocji (tj. Zgłoszenia do Zwrotów, o których mowa w pkt 18 Regulaminu jak i Zgłoszenia do Kodu rabatowego, o których mowa w pkt 20 Regulaminu, dalej łącznie zwanymi „Zgłoszeniem” lub „Zgłoszeniem do Promocji”) przyjmowane są od 22.08.2022 r. od godz. 00:00 do 11.09.2022 r. do godz. 23:59 lub w przypadku Zgłoszeń do Zwrotów do wyczerpania łącznej puli Zwrotów, o której mowa w pkt 5 poniżej.
5. Łączna wartość puli Zwrotów wynosi 147 000 (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy) złotych. Zwroty są realizowane w kolejności zgłoszeń aż do wyczerpania puli Zwrotów. Organizator niezwłocznie powiadomi o ewentualnym wyczerpaniu puli Zwrotów na stronie internetowej Promocji - www.kawawraca.pl (dalej „Strona internetowa Promocji”). Maksymalna przewidziana wartość Zwrotów na dobę wynosi 7 000 (słownie: siedem tysięcy złotych), z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w zdaniu następnym. Zwroty niewykorzystane w danej dobie przechodzą na kolejną. Organizator na bieżąco będzie informował Uczestników (w rozumieniu pkt 13 Regulaminu) o pozostałej do wykorzystania wartości Zwrotów w danej dobie na stronie internetowej Promocji. Jeśli maksymalna przewidziana wartość Zwrotów na dobę zostanie wykorzystana w danej dobie, w trakcie tej doby nie będzie można już dokonywać Zgłoszeń do Zwrotów (w rozumieniu pkt 18 Regulaminu), o czym Organizator poinformuje na Stronie internetowej Promocji, natomiast będzie można ich dokonywać w kolejnej dobie, aż do wykorzystania maksymalnej przewidzianej wartości Zwrotów w kolejnej dobie. W takim przypadku możliwe będzie jednak dokonanie Zgłoszenia do Kodu rabatowego przy spełnieniu pozostałych warunków opisanych niniejszym Regulaminem. 

6. Pula Kodów rabatowych jest nieograniczona. Kody rabatowy wydawane są w kolejności zgłoszeń.
7. W Promocji biorą udział Produkty Promocyjne, o których mowa w pkt 8 poniżej, zakupione
w Okresie trwania Promocji, tj. od dnia 22.08.2022 r. do dnia 11.09.2022 r. w punkcie sprzedaży detalicznej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej prowadzących sprzedaż produktów spożywczych stacjonarnie lub przez sieć Internet (dalej „Punkt sprzedaży”). Za dzień zakupu uważa się dzień oznaczony jako data sprzedaży na dowodzie zakupu Produktów Promocyjnych.
8. Promocja dotyczy wybranych produktów marki Tchibo:
a) Exclusive
b) Barista
c) Espresso Milano Style
d) Espresso Sicilia Style
e) Caffè Crema Intense
f) Gusto Tradizionale
z wyłączeniem kaw w kapsułkach i zestawów kaw dostępnych i zakupionych w Punktach sprzedaży, zwanych dalej "Produktami Promocyjnymi". Zakup nie może być dokonany w maszynach vendingowych lub w innych miejscach czy urządzeniach, w których nie jest możliwe uzyskanie dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego, rachunku lub faktury VAT wystawionej na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
9. Strona internetowa Promocji znajduje się pod adresem www.kawawraca.pl.
10. Zwrot dokonywany jest w kwocie odpowiadającej kwocie faktycznie zapłaconej przez Uczestnika za zakup jednego Produktu Promocyjnego, przy czym należy dokonać zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu. Zwrot dokonywany jest przez Organizatora na wskazane przez Uczestnika konto bankowe na podstawie prawidłowo wypełnionego przez Uczestnika formularza zgłoszeniowego na Stronie internetowej Promocji zgodnie z pkt 18 Regulaminu. Zwrot dokonywany jest w wysokości kwoty (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów) widniejącej na przekazanym przez Uczestnika zdjęciu lub skanie oryginału dowodu zakupu za jeden wybrany Produkt Promocyjny, nie większej jednak niż 100,00 zł brutto (słownie: sto złotych), z zastrzeżeniem, iż w przypadku gdy na dowodzie zakupu widnieją różne Produkty Promocyjne, to Zwrot dokonywany jest za tańszy z Produktów Promocyjnych.

11. W Promocji Kodem rabatowym jest kod zniżkowy o wartości -15% do wykorzystania w sklepach stacjonarnych Tchibo (wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu) lub w sklepie internetowym Tchibo.pl, ważny w okresie od dnia 29.08.2022 r. do dnia 30.09.2022 r. Kod rabatowy może być wykorzystany przy zakupie wszystkich nieprzecenionych artykułów użytkowych z kolekcji dostępnych w sprzedaży w sklepach stacjonarnych Tchibo i w sklepie internetowym Tchibo.pl. Kodu rabatowego nie można wykorzystać przy zakupie przecenionych artykułów użytkowych, kaw, kapsułek, produktów dostępnych w barach kawowych, ekspresów oraz akcesoriów kawowych dostępnych w sprzedaży w sklepach stacjonarnych Tchibo i w sklepie internetowym Tchibo.pl.
Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami. Kod rabatowy wydawany jest przez Organizatora poprzez wysłanie wiadomości SMS zwierającej Kod rabatowy na wskazany przez Uczestnika numer telefonu na podstawie prawidłowo wypełnionego przez Uczestnika formularza zgłoszeniowego.

12. Bez względu na liczbę dokonanych zakupów Produktów Promocyjnych w Okresie trwania Promocji, przy spełnieniu warunków opisanych niniejszym Regulaminem jeden Uczestnik (gospodarstwo domowe w rozumieniu pkt 24) może w całym okresie trwania Promocji:
a) dokonać po 1 (słownie: jednym) Zgłoszeniu do Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresy trwania Promocji i otrzymać 1 (słownie: jeden) Zwrot w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji czyli łącznie w całym Okresie trwania Promocji dokonać 3 (słownie: trzech) Zgłoszeń do Zwrotu i otrzymać 3 (słownie: trzy) Zwroty,
b) dokonać dowolnej ilości Zgłoszeń do Kodu rabatowego w całym Okresie trwania Promocji i otrzymać dowolną ilość Kodów rabatowych w całym Okresie trwania Promocji .
Przy czym jeden dowód zakupu Produktu Promocyjnego uprawnia do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia do Zwrotu a także od jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego.

WARUNKI UCZESTNICTWA

13. Z zastrzeżeniem pkt 15 w Promocji może wziąć udział każda osoba fizyczna, pełnoletnia, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu Produktu Promocyjnego w Punkcie sprzedaży jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, posiadająca adres korespondencyjny na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadająca konto bankowe prowadzone przez bank prowadzący działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zwana dalej „Uczestnikiem”.
14. Osoba zgłaszająca udział w Promocji musi dokonać zakupu Produktu Promocyjnego i posiadać oryginał dowodu zakupu Produktów Promocyjnych.
15. W Promocji nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora oraz TCHIBO WARSZAWA sp. z o.o., Tchibo Coffee Service Polska sp. z o.o. oraz „Tchibo Manufacturing” sp. z o.o., a także członkowie najbliższej rodziny tych osób tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie. Pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).
16. Uczestnik przystępując do Promocji powinien zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad.

SZCZEGÓŁOWE ZASADY PROMOCJI

17. W celu wzięcia udziału w Promocji Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki:
a) dokonać zakupu 2 (dwóch) dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu w Punkcie sprzedaży w Okresie trwania Promocji, zgodnie z pkt 5 niniejszego Regulaminu,
b) zachować oryginał dowodu zakupu Produktów Promocyjnych (w przypadku, gdy dowód zakupu potwierdza dokonanie zakupu więcej niż dwóch Produktów Promocyjnych, Uczestnik jest uprawniony do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia do Zwrotu i jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego),
c) dokonać prawidłowego zgłoszenia do Promocji na Stronie internetowej Promocji (poprzez odpowiedni formularz zgłoszeniowy do Promocji) w Okresie trwania Promocji, tj. od 22.08.2022 r. od godz. 00:00 do 11.09.2022 r. do godz. 23:59 r., zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt 18 niniejszego Regulaminu (w przypadku Zgłoszenia do Zwrotu), przy czym w Okresie trwania Promocji Uczestnik może dokonać 1 (słownie: jednego) Zgłoszenia do Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji (zgodnie z pkt 18 poniżej) lub zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt 20 niniejszego Regulaminu (w przypadku Zgłoszenia do Kodu rabatowego).

18. Prawidłowe zgłoszenie do otrzymania Zwrotu (dalej „Zgłoszenie do Zwrotu”) powinno zawierać łącznie następujące elementy i informacje:
a) zdjęcie lub skan oryginału dowodu zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych dokonanego w Okresie trwania Promocji w Punkcie sprzedaży (paragon fiskalny, rachunek lub faktura VAT wystawiona na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) zawierający: numer dowodu zakupu, datę zakupu, nazwę i NIP podmiotu prowadzącego Punkt sprzedaży oraz cenę i nazwę Produktu Promocyjnego (dalej „Dowód zakupu”). Plik z Dowodem zakupu nie powinien przekraczać wielkości 3 MB i powinien mieć format jpg lub png.
b) imię i nazwisko Uczestnika,
c) numer telefonu komórkowego Uczestnika, w sieci Orange, Plus, Play, T-Mobile. Po wpisaniu do formularza zgłoszeniowego numeru telefonu komórkowego przez Uczestnika system Organizatora prześle na tenże numer telefonu PIN, który Uczestnik powinien przepisać do formularza zgłoszeniowego. Podanie numeru PIN służy weryfikacji poprawności numeru telefonu komórkowego Uczestnika,
d) numer rachunku bankowego Uczestnika prowadzonego przez bank prowadzący działalność na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na który ma zostać dokonany Zwrot,
e) numer dowodu zakupu Produktów Promocyjnych. Przy czym taki numer znajduje się najczęściej z prawej strony paragonu, na linii daty dokonania zakupu,
f) datę dokonania zakupu Produktów Promocyjnych,
g) kwotę zakupu Produktów Promocyjnych odpowiadającą kwocie faktycznie zapłaconej przez Uczestnika (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów), wynikającą z Dowodu zakupu, wskazanego jako ten, za który ma być dokonany Zwrot,
h) numer NIP podmiotu prowadzącego sklep, w którym dokonano zakupu Produktów Promocyjnych,
i) akceptację Regulaminu Promocji, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym.

19. W momencie zarejestrowania Zgłoszenia do Zwrotu przez system Organizatora (wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego, o którym mowa w pkt 18 powyżej poprzez Stronę internetową Promocji), Uczestnik dokonujący Zgłoszenia do Zwrotu otrzyma komunikat potwierdzający rejestrację Zgłoszenia do Zwrotu poprzez wyświetlenie informacji na Stronie internetowej Promocji (taki komunikat może zostać zachowany przez Uczestnika, jako print screen ekranu). Po zweryfikowaniu przez Organizatora poprawności Zgłoszenia do Zwrotu wraz z weryfikacją adresu IP, o której mowa w pkt 27 poniżej, Organizator wyśle Uczestnikowi wiadomość SMS na numer telefonu podany w Zgłoszeniu do Zwrotu z potwierdzeniem przyjęcia Zgłoszenia do Zwrotu. Weryfikacja Zgłoszenia do Zwrotu nastąpi do 10 dni roboczych od momentu prawidłowego zarejestrowania Zgłoszenia do Zwrotu przez Uczestnika na Stronie internetowej Promocji.

20. Prawidłowe zgłoszenie do otrzymania Kodu rabatowego (dalej „Zgłoszenie do Kodu rabatowego”) powinno zawierać łącznie następujące elementy i informacje:
a) zdjęcie lub skan oryginału Dowodu zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych dokonanego w Okresie trwania Promocji w Punkcie sprzedaży (paragon fiskalny, rachunek lub faktura VAT wystawiona na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) zawierający: numer dowodu zakupu, datę zakupu, nazwę i NIP podmiotu prowadzącego Punkt sprzedaży oraz cenę i nazwę Produktu Promocyjnego. Plik z Dowodem zakupu nie powinien przekraczać wielkości 3 MB i powinien mieć format jpg lub png.
b) imię i nazwisko Uczestnika,
c) numer telefonu komórkowego Uczestnika, w sieci Orange, Plus, Play, T-Mobile, na który zostanie przesłana wiadomość SMS zawierająca Kod rabatowy. Dodatkowo po wpisaniu do formularza zgłoszeniowego numeru telefonu komórkowego przez Uczestnika system Organizatora prześle na tenże numer telefonu PIN, który Uczestnik powinien przepisać do formularza zgłoszeniowego. Podanie numeru PIN służy weryfikacji poprawności numeru telefonu komórkowego Uczestnika,
d) numer dowodu zakupu Produktów Promocyjnych, przy czym taki numer znajduje się najczęściej z prawej strony paragonu, na linii daty dokonania zakupu,
e) datę dokonania zakupu Produktów Promocyjnych,
f) numer NIP podmiotu prowadzącego sklep, w którym dokonano zakupu Produktów Promocyjnych,
g) akceptację Regulaminu Promocji, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym.

21. W momencie zarejestrowania Zgłoszenia do Kodu rabatowego przez system Organizatora (wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego, o którym mowa w pkt 20 powyżej, poprzez Stronę internetową Promocji), Uczestnik dokonujący Zgłoszenia do Kodu rabatowego otrzyma komunikat potwierdzający rejestrację Zgłoszenia do Kodu rabatowego poprzez wyświetlenie informacji na Stronie internetowej Promocji (taki komunikat może zostać zachowany przez Uczestnika, jako print screen ekranu). Po zweryfikowaniu przez Organizatora poprawności Zgłoszenia do Zwrotu wraz z weryfikacją adresu IP, o której mowa w pkt 27 poniżej, Organizator wyśle Uczestnikowi wiadomość SMS na numer telefonu podany w Zgłoszeniu do Kodu rabatowego z potwierdzeniem przyjęcia Zgłoszenia do Kodu rabatowego. Weryfikacja Zgłoszenia do Kodu rabatowego nastąpi do 10 dni roboczych od momentu prawidłowego zarejestrowania Zgłoszenia do Kodu rabatowego przez Uczestnika na Stronie internetowej Promocji.
22. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Organizator nie zapewnia możliwości zmiany danych Zgłoszenia wprowadzonych przez Uczestnika po zarejestrowaniu Zgłoszenia przez system Organizatora.
23. Nie będą rozpatrywane Zgłoszenia niezawierające wszystkich wymaganych danych i elementów opisanych w pkt 18 w przypadku Zgłoszenia do Zwrotu, a w przypadku Zgłoszenia do Kodu rabatowego elementów opisanych w pkt 20 , a także zawierające dane nieprawdziwe i wysłane po terminie wskazanym w pkt 17.

24. Jedna osoba oraz jedno gospodarstwo domowe (przez termin „gospodarstwo domowe” Organizator rozumie ten sam numer rachunku bankowego) może w ramach Promocji, przy spełnieniu warunków opisanych niniejszym Regulaminem :
a) dokonać po 1 (słownie: jednym) Zgłoszeniu do Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji i otrzymać 1 (słownie: jeden) Zwrot w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji czyli łącznie w całym Okresie trwania Promocji dokonać 3 (słownie: trzech) Zgłoszeń do Zwrotu i otrzymać 3 (słownie: trzy) Zwroty,
b) dokonać dowolnej ilości Zgłoszeń do Kodu rabatowego w całym Okresie trwania Promocji i otrzymać dowolna ilość Kodów rabatowych w całym Okresie trwania Promocji.
W przypadku przesłania więcej niż jednego Zgłoszenia do Zwrotu tygodniowo od jednej osoby lub jednego gospodarstwa domowego, rozpatrywane będzie tylko pierwsze dostarczone do Organizatora Zgłoszenie do Zwrotu (liczy się data wpływu Zgłoszenia do Zwrotu). Dotyczy to również sytuacji, w której jeden Uczestnik, będzie dokonywać Zgłoszeń podając różne dane i zakwalifikuje się do więcej niż jednego Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji. W takiej sytuacji, po weryfikacji danych osobowych Uczestników, dany Uczestnik otrzyma tylko 1 (słownie: jeden) Zwrot w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji i maksymalnie 3 (słownie: trzy) Zwroty w Okresie trwania Promocji. Jeden Dowód Zakupu Produktu Promocyjnego uprawnia do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia do Zwrotu a także od jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego (przy założeniu, że spełnia wymogi do zgłoszenia udziału w Promocji).

25. Dowód Zakupu, który potwierdza zakup więcej niż 2 (dwóch) Produktów Promocyjnych, uprawnia do dokonania 1 (jednego) Zgłoszenia do Zwrotu a także jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego w Promocji.
26. Zabrania się stosowania oprogramowania, którego celem jest automatyczne dokonywanie Zgłoszeń. Z jednego adresu IP nie można dokonywać więcej niż 10 (słownie: dziesięć) Zgłoszeń dziennie. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępu do Strony internetowej Promocji dla jednego numeru IP, jeżeli z danego adresu IP dokonywanych jest więcej niż 10 (słownie: dziesięć) Zgłoszeń dziennie.
27. Zgłoszenia osób niespełniających kryteriów uczestnictwa w Promocji nie będą brane pod uwagę. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnik spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie. W tym celu Organizator może zażądać od Uczestnika przesłania na adres Organizatora oryginału Dowodu zakupu Produktów. Stwierdzenie przez Organizatora, że Dowód zakupu nie spełnia warunków określonych w Regulaminie lub odmowa przesłania przez Uczestnika oryginału Dowodów zakupu (w ramach postępowania weryfikacyjnego) stanowi podstawę wykluczenia danego Uczestnika z Promocji, usunięcia Zgłoszenia Uczestnika, którego dotyczy dana weryfikacja i nieprzyznania mu prawa odpowiednio do Zwrotu lub Kodu rabatowego na tej podstawie. Również informacja otrzymana z Punktu sprzedaży, którego nazwa znajduje się na Dowodzie zakupu, iż wskazany Dowód zakupu nie został wystawiony przez ten Punkt sprzedaży, jest podstawą wykluczenia danego Uczestnika z Promocji, usunięcia Zgłoszenia, którego dotyczy taka informacja, i nie przyznania Uczestnikowi prawa odpowiednio do Zwrotu lub Kodu rabatowego na tej podstawie.
28. W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości potwierdza się, że przyznanie Zwrotu, nie oznacza przyznania przez Organizatora, że Produkt Promocyjny posiada jakiekolwiek wady fizyczne, jest niezgodny z umową ani nie oznacza uznania jakichkolwiek roszczeń Uczestnika dotyczących wad fizycznych towaru w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2020 poz. 1740 j.t. z późn. zm.) lub Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 j.t. z późn. zm.) lub jakichkolwiek innych roszczeń związanych z Produktem Promocyjnym, co wynika przede wszystkim stąd, że Organizator nie jest sprzedawcą Produktów Promocyjnych.

29. Dowód zakupu potwierdza dokonanie zakupu Produktu Promocyjnego, jeżeli spełnia następujące warunki:
a) dowód zakupu jest oryginalny, tzn. został wystawiony przez podmiot faktycznie prowadzący sprzedaż Produktów Promocyjnych w punkcie handlowym lub prowadzący taką sprzedaż na odległość, którego nazwa i adres znajdują się na dowodzie zakupu i nie zawiera oznak jego sfałszowania;
b) dowód zakupu nie jest uszkodzony, przecięty, ucięty, naderwany, jak też nie stanowi połączenia dwóch lub więcej różnych dowodów zakupu;
c) w wykazie zakupionych produktów na Dowodzie zakupu jest słowo pozwalające stwierdzić, iż zakup dotyczył dwóch z Produktów Promocyjnych, bądź też na Dowodzie zakupu widnieje adnotacja przedstawiciela Punktu sprzedaży pozwalająca stwierdzić, iż Dowód zakupu dotyczy zakupy dwóch Produktów Promocyjnych (zgodnie z pkt 31 poniżej).
30. W przypadku, gdy z treści Dowodu zakupu nie wynika, iż Uczestnik dokonał zakupu dwóch Produktów Promocyjnych, na Dowodzie zakupu powinna znaleźć się adnotacja dokonana przez przedstawiciela podmiotu prowadzącego Punkt sprzedaży potwierdzająca fakt dokonania zakupu Produktów Promocyjnych. Adnotacja winna być opatrzona również pieczątką tego Punktu sprzedaży i podpisem osoby dokonującej adnotacji.
31. W przypadku stwierdzenia naruszenia przez Uczestnika Regulaminu Promocji (np. wpływania przez Uczestnika na wynik Promocji w sposób niezgodny z Regulaminem) lub przepisów prawa, Organizator ma prawo usunąć Zgłoszenie takiej osoby lub wykluczyć danego Uczestnika z Promocji, przy czym takie usunięcie lub wykluczenie następuje z jednoczesnym pozbawieniem Uczestnika prawa do otrzymania odpowiednio Zwrotu lub Kodu rabatowego.
32. Za dokonanie zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych, przy spełnieniu pozostałych warunków opisanych niniejszym Regulaminem, Uczestnikowi przysługuje wyłącznie 1 (słownie: jeden) Zwrot w wysokości ceny brutto Produktu Promocyjnego (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów) wynikającej z dowodu zakupu zgłoszonego przez Uczestnika, jednak nie wyższej, niż maksymalna kwota Zwrotu w wysokości 100,00 zł brutto (słownie: stu złotych 00/100). W przypadku, gdy jeden dowód zakupu promocyjnego potwierdza dokonanie zakupu więcej niż dwóch Produktów Promocyjnych, Organizator dokona Zwrotu za jeden, tańszy z zakupionych Produktów Promocyjnych w wysokości ceny brutto tego Produktu Promocyjnego (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów) wynikającej z dowodu zakupu promocyjnego, jednak nie wyższej niż maksymalna kwota Zwrotu w wysokości 100,00 zł brutto (słownie: stu złotych 00/100).
33. Zwrot w wysokości przysługującej Uczestnikowi dokonany zostanie poprzez przelew na rachunek bankowy Uczestnika podany w Zgłoszeniu do Zwrotu, w terminie do 60 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Zwrotu z zastrzeżeniem, że w przypadku dodatkowej weryfikacji takiego Zgłoszenia, Organizator zastrzega sobie prawo (pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika wymagań przewidzianych w Regulaminie dla otrzymania Zwrotu) do dokonania Zwrotu Uczestnikowi w terminie do 80 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Zwrotu.
34. Kod rabatowy wydany zostanie poprzez wysłanie wiadomości SMS zwierającej kod rabatowy na wskazany przez Uczestnika numer telefonu podany w Zgłoszeniu do Kodu rabatowego w terminie do 10 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Kodu rabatowego z zastrzeżeniem, że w przypadku dodatkowej weryfikacji takiego Zgłoszenia, Organizator zastrzega sobie prawo (pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika wymagań przewidzianych w Regulaminie dla otrzymania Kodu rabatowego do wydania Kodu rabatowego Uczestnikowi w terminie do 12 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Nagrody gwarantowanej.
35. Zwroty, a także Kody rabatowe w niniejszej Promocji, podlegają zwolnieniu od podatku dochodowego od osób fizycznych.
36. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru Zwrotu lub Kodu rabatowego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika. W szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika błędnych danych bankowych lub kontaktowych czy numeru telefonu. Jeżeli z tego powodu kontakt z Uczestnikiem lub wykonanie przelewu lub wysłanie wiadomości SMS nie będzie możliwe, Organizator nie odpowiada za brak odpowiednio Zwrotu na rzecz Uczestnika czy dostarczenia wiadomości SMS z Kodem rabatowym na rzecz Uczestnika.
37. Zakup Produktów Promocyjnych nie uprawnia do udziału w Promocji, w tym do uzyskania Zwrotu lub Kody rabatowego, jeśli Uczestnik wykona w odniesieniu do któregokolwiek z nabytych Produktów Promocyjnych prawo odstąpienia, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, bądź skorzysta z uprawnienia do odstąpienia przyznanego dobrowolnie przez sprzedawcę (nie dotyczy to skorzystania z uprawnienia związanego z wadą Produktu Promocyjnego lub z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zobowiązania z umowy sprzedaży przez sprzedawcę Produktu Promocyjnego). W przypadku wykrycia przez Organizatora naruszenia przez Uczestnika postanowienia zdania poprzedzającego ma zastosowanie postanowienie pkt 32 powyżej. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do sytuacji, gdy Uczestnik dokonał zakupu więcej niż 2 (dwóch) Produktów Promocyjnych, a prawo do odstąpienia zrealizował w stosunku tylko do części zakupionych Produktów Promocyjnych, a pozostała mu liczba Produktów Promocyjnych uprawnia go do skorzystania z Promocji (tj. co najmniej 2 (dwa) Produkty Promocyjne).

NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ PRZEPROWADZENIA PROMOCJI

38. Ciałem dokonującym weryfikacji Zgłoszeń oraz decydującym o przyznaniu Zwrotów będzie komisja powołana przez Organizatora (dalej: Komisja). Komisja rozstrzyga wszystkie wątpliwości związane z niniejszą Promocją.
39. Komisja składa się z 3 członków powołanych przez Organizatora.
40. Komisja podejmując decyzję o przyznaniu Zwrotu, a także Kodu rabatowego, weźmie pod uwagę prawidłowość Zgłoszenia oraz spełnienie pozostałych warunków uczestnictwa zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
41. Powyższe postanowienia nie wyłączają dochodzenia przez Uczestnika roszczeń w postępowaniu reklamacyjnym u Organizatora lub postępowaniu sądowym lub innym właściwym na podstawie przepisów obowiązującego prawa.

REKLAMACJE

42. Niezależnie i bez wpływu na przewidzianą przepisami powszechnie obowiązującego prawa odpowiedzialność Organizatora wobec konsumenta oraz uprawnienia przysługujące konsumentowi w zakresie zgłaszania i dochodzenia roszczeń, można zgłaszać do Organizatora wszelkie reklamacje dotyczące Promocji w czasie trwania Promocji i po jej zakończeniu, nie później jednak niż do dnia 9.11.2022 r. (decyduje data wpływu reklamacji do Organizatora).
43. Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej na adres: Advalue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, z dopiskiem „Reklamacja – Tchibo Kawa Wraca -3” ” lub w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: kawawraca@advalue.pl wpisując w temacie: „Reklamacja – Tchibo Kawa Wraca – 3”. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko i dokładny adres korespondencyjny (w przypadku zgłaszania reklamacji pisemnie) lub adres e-mail (w przypadku zgłaszania reklamacji w formie elektronicznej) Uczestnika oraz numer telefonu komórkowego podany w Zgłoszeniu,
b) wskazanie okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,
c) żądanie reklamującego Uczestnika.
44. Reklamacje rozpatruje Komisja.
45. W ciągu 14 dni (licząc od dnia następującego po dniu wpłynięcia reklamacji do Organizatora) Uczestnik zostanie powiadamiany o decyzji Komisji listem poleconym lub w wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany w pisemnej reklamacji lub na adres elektroniczny do komunikacji wskazany w reklamacji złożonej w formie wiadomości e-mail.
46. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

DANE OSOBOWE

47. Administratorem danych osobowych Uczestników w zakresie wskazanym w Regulaminie jest TCHIBO WARSZAWA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dziekońskiego 3 (00-728 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000019739, NIP: 5210124030 (dalej: „Tchibo”). Odrębnym administratorem, w zakresie spełniania swoich praw i obowiązków związanych ze statusem organizatora, jest Organizator tj. Advalue Sp. z. o. o. ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000315469, NIP: 5252438359 (dalej „Organizator”) Zasady przetwarzania danych przedstawione są poniżej:
a) Kontakt z Tchibo jest możliwy listownie, na podany powyżej adres siedziby Spółki lub za pośrednictwem adresu mailowego: service@tchibo.pl. Tchibo wyznaczyła inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych Tchibo możliwy jest pod adresem Tchibo z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub mailowo za pośrednictwem adresu mailowego: iod@tchibo.pl.
b) Organizator wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych Organizatora możliwy jest pod adresem Organizatora oraz e-mailowo pod adresem: odo@advalue.pl,
c) dane osobowe Uczestników przetwarzane są odrębnie przez Tchibo oraz Organizatora w celu przeprowadzenia Promocji w związku z przystąpieniem Uczestnika do Promocji i podjęcia działań w celu jej realizacji, w tym w celu weryfikacji uprawnień Uczestnika do otrzymania Zwrotu lub Kodu rabatowego, a także w celu obsługi, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń oraz na potrzeby postępowania reklamacyjnego oraz w innych celach wskazanych w pkt e) poniżej.
d) Zakres danych osobowych przetwarzanych w związku z udziałem w Promocji jest następujący:

  • imię i nazwisko Uczestnika,
  • numer telefonu komórkowego Uczestnika,
  • numer rachunku bankowego Uczestnika
  • adres IP z którego dokonywane jest Zgłoszenie, który będzie zebrany z urządzenia Uczestnika.

a w przypadku złożenia reklamacji dane podane w reklamacji: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego podany w Zgłoszeniu,

e) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

  • w przypadku przeprowadzenia Promocji w związku z przystąpieniem Uczestnika do Promocji i podjęcia działań w celu jej realizacji - art. 6 ust. 1 lit. f Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, tj. RODO – prawnie uzasadniony interes w postaci realizacji przyrzeczenia publicznego Tchibo dotyczącego Promocji(w tym przypadku Organizator przetwarza dane w imieniu i na rzecz Tchibo);
  • na potrzeby realizowania obowiązków Organizatora, w tym odpowiedzi na reklamacje, co stanowi prawnie uzasadniony interes Organizatora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO
  • dla wywiązania się z obowiązków nałożonych przez obowiązujące przepisy prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na, odpowiednio, Tchibo lub Organizatorze;
  • w przypadku obsługi, dochodzenia i obrony roszczeń - prawnie uzasadniony interes odpowiednio Tchibo lub Organizatora lub strony trzeciej w postaci obrony interesów tych podmiotów - art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • dla celu odpowiedzi na wiadomości/żądania Uczestnika i kontaktowania się z Uczestnikiem w sprawach związanych z Promocją tj. realizacji prawnie uzasadnionych interesów odpowiednio Tchibo lub Organizatora w postaci kontaktu z Uczestnikiem - art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • dla zapewnienia wykonania wewnętrznych procedur compliance (zgodności z prawem), audytów oraz ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, tj. realizacji prawnie uzasadnionych interesów odpowiednio Tchibo lub Organizatora w postaci prowadzenia działalności w zgodności z prawem i wewnętrznymi procedurami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

f) podanie danych osobowych przez Uczestników jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia, udziału w Promocji, otrzymania Zwrotu lub otrzymania Kodu rabatowego lub rozpatrzenia reklamacji. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem, odpowiednio, możliwości uczestnictwa w Promocji, otrzymania Zwrotu lub otrzymania Kodu rabatowego lub rozpatrzenia reklamacji,

g) dane osobowe Uczestników mogą być ujawniane podmiotom współpracującym (odbiorcom), w szczególności dostawcom usług lub doradcom a także organom administracji oraz sądom w przypadkach wynikających z obowiązujących przepisów prawa,

h) dane osobowe Uczestników przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji Promocji określony w Regulaminie, a następnie przez maksymalnie 6 lat od dnia zakończenia Promocji. W przypadku postępowań prawnych dotyczących wniesionych lub prawdopodobnych roszczeń, dane osobowe będą przetwarzane do końca odnośnego postępowania.

i) Dane osobowe nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, ani nie będzie na ich podstawie dokonywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji (w tym profilowanie).

j) W przypadkach i na warunkach określonych w RODO, Uczestnikom przysługuje:

  • prawo dostępu do podanych danych osobowych,
  • prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania podanych danych osobowych,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych,
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do ochrony danych osobowych, to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy Uczestnik uzna, że jego dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem przepisów prawa.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

48. Wszelkie informacje o Promocji będą zamieszczone na Stronie internetowej Promocji: www.kawawraca.pl. Kontakt w sprawie Promocji jest możliwy za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na www.kawawraca.pl.
49. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień Regulaminu z następujących ważnych przyczyn:
a) wprowadzenie zmian mających na celu uniemożliwienie udziału w Promocji w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub niniejszym Regulaminem;
b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca wpływa na Promocję lub treść Regulaminu;
c) wykonanie obowiązku wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji;
z zastrzeżeniem jednak, iż przedmiotowa zmiana nie może naruszać praw nabytych Uczestników na podstawie wcześniejszych postanowień Regulaminu. O zamiarze zmiany Regulaminu Organizator powiadomi za pośrednictwem Strony internetowej Promocji oraz wyśle na numery telefonów Uczestników. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem opublikowania na Stronie internetowej Promocji (chyba że w informacji o zmianie Regulaminu wskazano inny termin wejścia w życie).
50. Zasady przeprowadzenia Promocji określa niniejszy Regulamin.
51. Promocja nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2020 poz. 2094 j.t. z późn. zm.).
52. Regulamin podlega przepisom prawa polskiego.
53. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z chwilą rozpoczęcia Promocji.

Załącznik nr 1:

- lista Sklepów stacjonarnych

Lokalizacja

Adres

Białystok CH Alfa

ul. Świętojańska 15, lok. H6/0
15-277 Białystok

Bielsko Biała Galeria Sfera

ul. Mostowa 5, lok. 147
  43-300 Bielsko-Biała

Bydgoszcz CH Focus Park

ul. Jagiellońska 39-47, lok nr 0.58        
     85-097 Bydgoszcz

Bydgoszcz Galeria Pomorska

ul. Fordońska 141, lok. 33              
              85-739 Bydgoszcz

Bytom Agora

pl. Kościuszki 1
 41-902 Bytom lok 0.11b

Czeladź CH M1

ul. Będzińska 80, lok. S1.54    
 41-250 Czeladź

Designer Outlet Gdańsk

ul. Przywidzka 8, lok. N2A+N3
80-174 Gdańsk

Factory Ursus

Plac Czerwca 1976 r. 6
02-495 Warszawa,

Galeria Bronowice Kraków

ul. Stawowa 61.lok54
31-346 Kraków

Galeria Wileńska

ul. Targowa 72
03-734 Warszawa lok. 009

Gdańsk CH Alfa

ul. Kołobrzeska 41, lok. 250
80-391 Gdańsk

Gdańsk CH City Forum Gdańsk

ul. Podwale Grodzkie 8, lok. B11
80-895 Gdańsk

Gdańsk Galeria Bałtycka

Al. Grunwaldzka 141, lok. nr SH.047  
80-264 Gdańsk

Gdynia CH Batory

ul. 10 Lutego 11, lok. Nr K1/B/04  
 81-366 Gdynia

Katowice Galeria Katowicka

ul. 3 maja 30, lok. 0_1/120
40-097 Katowice

Katowice Silesia City Center

ul. Chorzowska 107, lok. G19
40-101 Katowice

KING CROS MARCELIN

Bukowska 156, LOK. B075
60-198 Poznań

Klif Gdynia

Alei Zwycięstwa 256. Lok. A13A
 81-525 Gdynia

Korona

Bolesława Krzywoustego 126
 51-421 Wrocław, Lokal numer: WBR39

Koszalin CH Galeria EMKA

ul. Jana Pawła II 20, lok. Nr 20                
      75-452 Koszalin

Kraków CH Bonarka

ul. Kamieńskiego 11, lok. C7                     
    30-644 Kraków

Kraków CH Zakopianka

ul. Zakopiańska 62, Lok. Nr B54
30-418 Kraków

Kraków Futura Park / Factory

ul. Prof. Różańskiego 32,
32-085 Modlniczka lokal 55+56

Kraków Galeria Krakowska

ul. Pawia 5, lok -1-90                         
        31-154 Kraków

Kraków M1

Al. Pokoju 67, lok. S1.15                 
                31-580 Kraków

Legnica Galeria Piastów

ul. Najświętszej Marii Panny 9, lok. 0.15
 59-220 Legnica

Łódź CH Manufaktura

ul. Karskiego 5, lok.HB104                   
         91-071 Łódź

Łódź CH Port

ul. Pabianicka 245, lok. 061                
          93-457 Łódź

Łódź Galeria Łódzka

Al. Piłsudskiego 15/23, lok. -1-045       
         90-329 Łódź

M1 Poznań

ul. Szwajcarska 14, lokal s35             
          61-285 Poznań

Olsztyn CH Aura

Al. Piłsudskiego 16 lok. nr 2/64      
              10-576 Olsztyn   

Opole CH Karolinka

ul.Wrocławska 156, lok. B157       
             45-837 Opole

Outlet Park Szczecin

ul. Andrzeja Struga 42, lok. A.L. – 0580
70-784 Szczecin

Piaseczno, CH Designer Outlet Warszawa

ul. Puławska 42E, lok. N23/N24           
        05-500 Piaseczno

Poznań Avenida

ul Matyi 2, lok 16                            
               61-586   Poznań

Poznań Galeria Pestka

Al. Solidarności 47, lok. 0.06          
              61-696 Poznań

Serenada Kraków

Al.Gen. Bora Komorowskiego 41, lok B016
31-876 Kraków

Słupsk CH Jantar

ul. Szczecińska 58, lok. B051          
              76-200 Słupsk

Szczecin Galeria Kaskada

Al. Niepodległości 36 lok1-380                    
    70-404 Szczecin

Szczecin Galeria Turzyn

Al. Bohaterów Warszawy 42,  lok. nr F036
70-342 Szczecin

Toruń Plaza

ul. Broniewskiego 90, lok. 0074
 87-100 Toruń

Warszawa CH Arkadia

Al. Jana Pawła II 82,  lok. 053 (parter)   
00-175 Warszawa

Warszawa CH Janki

ul. Mszczonowska 3
05-090 Janki k/Warszawy lokal B.134.

Warszawa CH King Cross

ul. Jubilerska 1/3, lok. 19                     
     04-190 Warszawa

Warszawa CH Reduta

AL. Jerozolimskie 148, lok. nr 119            
         02-326 Warszawa

Warszawa CH Targówek

ul. Głębocka 15, lok. 113                    
         03-287 Warszawa

Warszawa Galeria Mokotów

ul. Wołoska 12, lok. 005                             
    02-675 Warszawa

Warszawa Nowy Świat 2.

ul. Nowy Świat 68
 00-357 Warszawa

Warszawa Sadyba Best Mall

ul. Powsińska 31 lok. 238/239
02-903 Warszawa

Warszawa Wola Park

ul. Górczewska 124, lok. G068                     
 01-460 Warszawa

Warszawa Złote Tarasy

ul. Złota 59 lok. Nr 10
00-120 Warszawa

Wrocław  Park  Handlowy Auchan Bielany

Ul. Francuska 6, lok. 57 Bielany Wrocławskie
  55-040 Kobierzyce

Wrocław CH Pasaż Grunwaldzki

Pl. Grunwaldzki 22, lok. A.L - 0598   
         50-363 Wrocław

Wrocław Fashion Outlet

Ul. Graniczna 2
54-610 Wrocław (lokal 13)

Wrocław Galeria Dominikańska

Pl. Dominikański 3, lok. 120               
       50-159 Wrocław

Wrocław Galeria Magnolia Park

ul. Legnicka 60, lok. E38
 54-206 Wrocław

Zielona Góra Focus Park

ul. Wrocławska 17, lok nr.0.09
65-427 Zielona Góra

 

Dostawa

  • Koszt i obszar dostawy
  • Metody Płatności
  • Terminy dostawy
  • Reklamacje i zwroty

Oferta

  • Gazetka Frisco
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nasze marki

O Frisco

  • Poznaj nas
  • KDR
  • Frisco Friends
  • Aktualności
  • Kontakt dla mediów
  • Praca
  • Opinie

Informacje

  • Pomoc
  • Dane firmy
  • Regulaminy
  • Polityka prywatności i cookies

Gdzie jesteśmy

  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Katowice
  • Wrocław
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot

Kontakt

bok@frisco.pl

(+ 48) 22 331 50 00

pon. - pt. 7.00 - 22.00

sob. - niedz. 8.00 - 21.00

Obserwuj nas

Zmień język

Polski - PL
English - EN
Pobierz z Google PlayPobierz w App Store