Ładowanie...
Zamawiam
Koszyk: 0,00

Z powodu decyzji administracyjnej wstrzymujemy sprzedaż alkoholu. Przepraszamy za wszystkie niedogodności tym spowodowane.

Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl

Dodano 2014-06-12

„Zapełnimy Twoją nową lodówkę” – to hasło przewodnie nowej akcji promocyjnej sieci Saturn, która prowadzona jest we współpracy z Frisco.pl. Każdy klient, który kupi lodówkę w dowolnym sklepie Saturn lub na saturn.pl w dniach 12-18 czerwca br., otrzyma bon na zakupy we Frisco.pl o wartości od 150 zł do 750 zł – w zależności od ceny zakupionej lodówki. Kampania reklamowa wokół akcji prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie i w mediach społecznościach w całym okresie trwania promocji.

- Chcemy zachęcić klientów do nabycia lodówki jeszcze przed latem. Mogą u nas nie tylko kupić produkt w bardzo dobrej cenie, ale też skorzystać z dodatkowego bonusu i zapełnić swoją nową lodówkę za darmo robiąc zakupy na Frisco.pl z bezpłatną dostawą do domu – komentuje Anna Chruścińska z Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za akcję promocyjną.

- Współpraca z Saturnem jest dla nas zupełnie naturalna. Chcemy dzięki niej przekonać kolejnych klientów, że zakupy we Frisco.pl są bardzo wygodne, bo można nabyć produkty najwyżej jakości bez wychodzenia z domu – mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.

Kampania promocyjna będzie prowadzona w telewizji w TVN, TVP, Polsat i stacjach tematycznych, w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych RMF, Radio ZET, PR 3 oraz w Internecie na portalach onet.pl, wp.pl oraz w kanale YouTube.

Za kreację spotów TV i radiowych odpowiada agencja Ogilvy&Mather, za produkcję studio Badi Badi oraz Efektura. Zakup tv do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w Internecie odpowiada Golden Submarine. Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.

Regulamin akcji dostępny jest w sklepach Saturn oraz na www.saturn.pl.