Ładowanie...

Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl

Dodano 2014-12-05

Ruszyła przedświąteczna akcja promocyjna sieci Saturn realizowana we współpracy z Frisco pod hasłem - „Saturn i Frisco.pl ułatwiają zakupy”. Klienci, którzy od 4 do 10 grudnia br. zrobią zakupy w stacjonarnym lub internetowym sklepie Saturn, w zależności od wysokości transakcji, otrzymają bony o wartości od 100 zł do 700 zł na zakupy we Frisco. Kampania reklamowa prowadzona w ramach przedświątecznej akcji obejmuje telewizję, radio, Internet, a także media społecznościowe i radiowęzły galerii handlowych.

- Aktualna akcja z Saturnem jest znacznie większa niż nasze wcześniejsze wspólne promocje. Tym razem klienci sklepów Saturn nabywając dowolne urządzenia elektroniczne, sprzęt RTV czy AGD za łączną kwotę co najmniej 1000 zł, mogą otrzymać bon do Frisco.pl. Jest to na pewno atrakcyjna propozycja dla wszystkich, którzy szukają ciekawych prezentów i szykują się na świąteczne zakupy spożywcze - mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.

W ramach kampanii promocyjnej wspierającej akcję Frisco i Saturn do 8 grudnia będą emitowane spoty w telewizji, zarówno w ogólnopolskich, jak i tematycznych stacjach w tym m.in. TVP, TVN, Polsat. Reklamy pojawią się również w rozgłośniach radiowych jak RMF, RMF Maxx, Radio ZET, Eska, Eska Rock, PR3, PR4, Antyradio, Tok FM, a także w radiowęzłach galerii handlowych zlokalizowanych w różnych miastach. Kampania prowadzona jest też w Internecie m.in. na portalach Onet, wp.pl, oraz w kanale YouTube i na Facebook-u.

Kreacją spotów TV i radiowych zajęła się agencja Ogilvy&Mather, natomiast za produkcję odpowiedzialne jest studio Badi Badi oraz Efektura. Za realizację kampanii w mediach odpowiada dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska.

Regulamin akcji promocyjnej dostępny jest w sklepach Saturn oraz na www.saturn.pl