... Ładowanie ...

Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze

Dodano 2014-04-02

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem „Wygraj rok zakupów”. W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów. Składając zamówienie we Frisco za min. 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany w metrze i rozwiązując zadanie konkursowe można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie. Frisco.pl w ramach nagród ufundowało też 100 voucherów do wykorzystania w swoim sklepie o wartości 100 zł i 1000 kuponów o wartości 30 zł. Poza metrem konkurs promowany jest na citylightach, a także poprzez działania BTL i PR. Akcja trwa przez cały kwiecień br.

Kampania marketingowa wokół konkursu obejmuje grafiki po obu stronach stacji Centrum, a także około 100 citylightów zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej i ścianach budynków w różnych częściach Warszawy. Poza outdoorem informacje o akcji znajdą się jeszcze w internecie, m.in. na popularnych portalach internetowych jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl oraz w social media. Dodatkowo w ramach kampanii rozsyłane będą mailingi do zewnętrznych baz danych. Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

- Po sukcesie uruchomionego w zeszłym roku pierwszego w Polsce wirtualnego supermarketu w metrze wracamy na stację Centrum. Po raz kolejny chcemy zadbać w ten sposób o rozpoznawalność naszego brandu, ale i promować wśród warszawiaków ideę spożywczych zakupów przez internet. Tym razem wychodzimy do nich z wiosennym konkursem, w którym do wygrania są bezpłatne zakupy we Frisco.pl nawet przez rok. Liczymy, że będzie to dodatkowa zachęta do korzystania z e-supermarketu, tym bardziej, że przed Wielkanocą na takich zakupach można zaoszczędzić sporo czasu – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Po zeskanowaniu za pomocą smartfona kodu QR z plakatów w metrze następuje przekierowanie na stronę, z której do pobrania jest kupon rabatowy Frisco o wartości 30 zł. Po potwierdzeniu adresu mailowego można przystąpić do składania zamówienia. By wziąć udział w konkursie, w koszyku musi znaleźć się przynajmniej jeden artykuł promocyjny, a wartość zakupów nie może być niższa niż 100 zł. Po złożeniu zamówienia na ekranie pojawi się okno z zadaniem konkursowym polegającym na dokończeniu zdania „Lubię zakupy we Frisco, bo…”. Laureatami zostaną autorzy najciekawszych propozycji. Dla zwycięzcy przygotowano bezpłatne zakupy w e-supermarkecie przez rok w wysokości 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe – każda z nich to rok zakupów za darmo we Frisco o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bon o nominale 100 zł. Łączna pula nagród wraz z kuponami rabatowymi wynosi 75 tys. zł. Więcej informacji i szczegółowy regulamin dostępny jest na www.frisco.pl.